Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@06:16:45 GMT

سالِ شلوغ سابریست‌ها/ نقره به طلا تبدیل می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۷۲۹۶

سالِ شلوغ سابریست‌ها/ نقره به طلا تبدیل می‌شود؟

محمد رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آغاز اردوی شمشیربازی اظهار داشت: پس از بازگشت از جام جهانی مجارستان مدتی را استراحت کردیم و از امروز اردویمان آغاز شده است. مسابقات جام جهانی مادرید اسپانیا را در پیش داریم و برای آن آماده می‌شویم. 

وی در مورد شرایط خودش گفت: قبل از اینکه به اردو بیایم تمرینات بدنسازی را خودم انجام می‌دادم و در حال حاضر آمادگی خوبی دارم ولی یک مقدار مچ دستم به خاطر ضربه شمشیر درد می‌کند که با چند جلسه فیزیوتراپی بهبود پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش شمشیربازی با اشاره به اینکه امسال سال شلوغی برای شمشیربازی است، گفت: ما ماه آینده دو مسابقه جام جهانی داریم. خردادماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کینم و تیرماه هم مسابقات قهرمانی جهان برگزار می‌شود. پس از آن در مرداد باید در بازی‌های کشورهای اسلامی حاضر شویم و شهریورماه هم بازی‌های آسیایی را در پیش داریم.

وی تأکید کرد: باید آمادگی خیلی خوبی را امسال داشته باشیم تا در تمام مسابقات به خوبی ظاهر شویم. ما در بازی‌های آسیایی پیش از این دو مدال نقره را کسب کردیم، تلاش می‌کنیم این‌بار به طلا تبدیل کنیم.

رهبری در مورد اینکه کدام رقابت برای شما حساس‌تر است، گفت: مسلماً قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی از همه مهمتر هستند، چون تمام تیم‌ها با قدرت کامل ظاهر می‌شوند. بازی‌های آسیایی برای ما اهمیت زیادی دارد، هر چند کار ما برای کسب طلا خیلی سخت است.

ملی‌پوش شمشیربازی در مورد اینکه وضعیت مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی به کجا رسید گفت: او فعلا مصدوم است و در تمرینات شرکت نمی‌کند و مشخص نیست در رقابت امسال حضور داشته باشد یا خیر.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بازی های آسیایی محمد رهبری ملی پوش شمشیربازی تیم ملی شمشیربازی سابر بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت

مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد مدال نقره ماده پرتاب چکس مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا را به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی در امارات در حال برگزاری است، مهدی هفت چشمه پرتابگر کشورمان در جایگاه دوم قرار گرفت و مدال نقره را کسب کرد.

هفت چشمه با پرتابی به مسافت 66.64 متر  و 6 سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم  ایستاد.

علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس