Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت یارانه و اجرای طرح‌های تخفیفی در واقع ابزاری برای ترغیب فعالان آزمایشگاهی به ارتقای کیفیت محصولات و خدمات محسوب می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پرداخت یارانه و اجرای طرح های تخفیفی در واقع ابزاری برای ترغیب فعالان آزمایشگاهی به ارتقای کیفیت محصولات و خدمات محسوب می شود. شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ارائه این تخفیفات به اعضای خود به آن‌ها مجال می‌دهد تا بتوانند ایده‌ها و طرح‌های خود را تجاری‌سازی کنند و خدمات خود را با کیفیت بالاتری به مردم ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این یارانه‌ها که در قالب طرح‌های تخفیفات دریافت خدمات به اعضای عادی باشگاه مشتریان، اعضای هیات علمی، برگزیدگان بنیاد نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان، منتخبان پسادکتری و سرآمدان علمی ارائه می‌شود وسیله‌ای برای ترغیب اعضا برای بالا بردن کیفیت و کمیت خدمات شده است.

باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی تاکنون اعتبارت دریافت خدمات آزمایشگاهی را به تعداد قابل توجهی از مشتریان ارائه داده است؛ به طوری که این میزان در سال ۱۴۰۰، به بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال رسید و در مجموع سال‌های فعالیت این باشگاه، بیش از ۸۴۴ میلیارد ریال یارانه در خدمت کاربردی‌سازی پایان‌نامه‌ها، توسعه پژوهش‌ها، ارتقای کیفیت محصولات و توسعه فناوری‌ها قرار گرفت.

از مجموع اعتبارات ارائه شده، تا پایان سال ۱۴۰۰، مبلغ ۴۱۳ میلیارد ریال به اعضای هیئت علمی، ۱۹۸ میلیارد ریال به دانشجویان و ۲۳۳ میلیارد ریال نیز به سایر طرح‌های حمایتی اختصاص یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانش و فناوری پرداخت یارانه آزمایشگاه میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی عصر جمعه در بازدید از طرح کنار گذر ایلخچی گفت: اختصاص این میزان اعتبار به طرح یاد شده منوط به افتتاح حداقل یک باند این کمربندی تا اوایل تیر ماه امسال است.

وی با بیان اینکه ما برای تکمیل این طرح جاده‌ای به مردم وعده داده‌ایم، افزود: حداقل یک باند این کمربندی باید در موعد یاد شده به بهره برداری برسد.

عملیات اجرایی کمربندی هشت کیلومتری ایلخچی ۱۶ سال پیش آغاز شده که در دولت سیزدهم برای تکمیل آن اهتمام ویژه ای شده است.

کد خبر 6089311

دیگر خبرها

  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • قیر امولسیون چیست و چه کاربردی در صنایع دارد
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • ۱۶۱ هزار میلیارد تومان یارانه برای نان