Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@19:45:02 GMT

کلاه‌برداری؛ شغل جدید بازیکن سابق پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۷۴۶۳

کلاه‌برداری؛ شغل جدید بازیکن سابق پرسپولیس!

در پی اخبار منتشر شده مشخص شد «عادل کلاه‌کج» بازیکن اسبق پرسپولیس در یک ماجرای کلاه‌برداری، دست داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی اطلاعات جدیدی که از طریق منابع آگاه منتشر شده ‏ «عادل کلاه‌کج» بازیکن سابق پرسپولیس، به همراه پنج نفر دیگر یک شبکه کلاه‌برداری تشکیل داده بوده‌اند و هم‌اینک پرونده‌شان هزار‬ و ۲۵۴ شاکی دارد!

دادستان رامهرمز به منظور تسریع در دستگیری متهمان این پرونده کثیرالشاکی، دستور انتشار تصاویر متهمان را صادر کرده است که در این میان عکس و نام عادل کلاه‌کج دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد کلاه‌کج که زمانی به‌طور حرفه‌ای در تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال خوزستان و استقلال اهواز فوتبال بازی می‌کرد، شغل جدید و البته عجیبی برای خود دست و پا کرده است؛ او به‌همراه یکی از بستگان و چهار نفر دیگر که با یکدیگر دست به یکی کرده‌اند و به‌طور شراکتی از ۱۲۵۴ نفر کلاه‌برداری کرده‌اند.

همچنین در دستور قضائی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز آمده است: از هموطنان درخواست می‌شود در صورت شناسایی یا داشتن اطلاعاتی از متهمان این پرونده به نام‌های مصطفی قلندری فرزند علی‌اصغر، آیناز قلندری فرزند مصطفی، آنا قلندری فرزند مصطفی، قلندری فرزند مصطفی، عادل کلاه‌کج فرزند محمدرضا و عبدالله کلاه‌کج فرزند محمدرضا به دادستانی عمومی و انقلاب شهرستان رامهرمز و شعبه دوم بازپرسی ارائه دهند.

کد خبر 565950

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عادل کلاه کج بازیکن سابق پرسپولیس کلاهبرداری باند پنج نفره کلاه کج شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق عادل کلاه کج کلاه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟

تعویض ۲ ستاره پرسپولیس در اراک خبرساز شد.

به گزارش فارس، در اواخر وقت قانونی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی، اورونوف و عبدالکریم حسن تعویض شدند که این تعویض‌ها برای هواداران پرسپولیس سوال برانگیز شده است.

در این باره شنیدیم که دلیل تعویض این دو بازیکن، خستگی مفرط آنها بوده و به همین دلیل از بازی بیرون رفتند و موضوع مصدومیت آنها صحت ندارد.

به این ترتیب هر ۲ بازیکن قادر خواهند بود در بازی حساس با سپاهان برای تیم خود بازی کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پست بحث برانگیز سروش رفیعی پس از معرفی اوسمار (عکس) دربی سکوی پرتاب مرد برزیلی در پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود