Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری مترو تهران و حومه گفت: امیدواریم با تأمین منابع مالی مورد نیاز، فاز نخست خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند را تا پایان سال ۱۴۰۱ راه اندازی کنیم تا جمعیت قابل توجه این شهر از مواهب شبکه حمل و نقل ریلی بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مسعود درستی با اعلام مطلب فوق افزود: سال گذشته با حمایت ارکان مدیریت شهری و همت پیمانکاران، مشاوران و خانواده بزرگ شرکت مترو پایتخت، هشت ورودی جدید و هفت ایستگاه در خطوط مختلف به بهره‌برداری رسید؛ این در حالی است که عملیات اجرایی طرح‌هایی از قبیل احداث پایانه‌ها و پارکینگ‌ها، طرح‌های توسعه خطوط و همچنین خط مترو تهران-پرند نیز جریان داشت و طرح زیرگذر جناح در میدان آزادی به ثمر نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری خبر‌های خوشی برای شهروندان تهرانی خواهیم داشت، گفت: در تلاش هستیم ضمن سرعت بخشیدن به طرح‌های نیمه تمام شبکه مترو، ورودی دوم ایستگاه یادگار امام (ره) در خط ۶ به همراه ایستگاه خیابان شهدای هفدهم شهریور در خط ۷ را در همان ماه‌های نخستین سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسانیم و البته افتتاح فاز نخست پایانه اکباتان را نیز در دستور کار داریم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در مورد دیگر فعالیت‌های سال جاری و اهم برنامه‌های اجرایی پیش‌رو گفت: امیدواریم با تأمین منابع مالی مورد نیاز، فاز نخست خط مترو فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهر پرند را تا پایان سال ۱۴۰۱ راه اندازی کنیم تا جمعیت قابل توجه این شهر از مواهب شبکه حمل و نقل ریلی بهره‌مند شوند.

به گفته وی، در کنار این طرح، عملیات اجرایی پایانه‌های آزادگان، دولت آباد و فاز دوم پایانه شهید کلاهدوز را پیگیری خواهیم کرد همچنین در بخش توسعه خطوط هفت گانه فعلی، طرح‌های توسعه شرقی خط ذو، توسعه شرقی و غربی خط چهار و توسعه جنوبی خط ۶ دنبال خواهد شد ضمن اینکه احداث خطوط جدید هشت تا ۱۱ را نیز دنبال خواهیم کرد تا در این بخش هم دچار تاخیر برنامه‌ای نشویم.

به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در هفت خط و بیش از ۱۴۰ ایستگاه فعال است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خط مترو فرودگاه امام شهر پرند مترو تهران فاز نخست خط مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: با راه اندازی میکروسکوپ چشم پزشکی، همه عمل‌های جراحی مرتبط با چشم، مانند آب مرواردید برای نخستین بار در شهرستان زرقان قابل انجام است.
سید اسداله خرم روز افزود: خرید و راه اندازی این دستگاه حدود ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که از منابع مالی دانشگاه و خیران سلامت تامین شده است.

او اضافه کرد: در حال حاضر دو متخصص چشم پزشک در اتاق عمل بیمارستان زرقان ارائه خدمت می‌کنند.
رئیس بیمارستان امام حسن عسکری در زرقان گفت: شهروندان می‌توانند برای  معاینه و درمان بر اساس برنامه متخصصان که هر هفته منتشر می‌شود نسبت به دریافت نوبت به صورت اینترنتی از سایت nobat.sums.ac.ir و یا مراجعه حضوری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • راه‌اندازی فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان از اهداف مهم شورای ششم است
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • تجهیز اتاق عمل بیمارستان زرقان به میکروسکوپ چشم پزشکی