Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم امیرآبادیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت:  گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی در سومین دوره  احسان و همدلی در  ۶۵ شهر ایران اسلامی از  هفته اول ماه مبارک رمضان ۱۳ هزار بسته معیشتی  توزیع خواهد کرد.

رئیس گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی بیان کرد: ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۶ میلیون ریال است که در مجموع ۷۸ میلیارد ریال برای تهیه ۱۳ هزار بسته معیشتی هزینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرآبادیان تصریح کرد : همراهان گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی در میلاد امام علی (ع) و امام حسین (ع) نیز تعداد ۲۰ هزار بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان در نقاط مختلف کشور توزیع کردند.

 وی خاطرنشان کرد: غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان با بهره‌مندی از ظرفیت مساجد، تکایا و هیات‌های مذهبی، نذرهای مردم میان مددجویان و نیازمندان مناطق محروم توزیع می‌شود.

رئیس گروه جهادی  ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی افزود: این گروه جهادی با ظرفیت چهار هزار و ۶۸۰  دیگ غذا در سراسر کشور در شب های احیا امسال نیز همانند عید غدیر،  ماه محرم، شب شهادت حاج قاسم سلیمانی، ولادت امام علی (ع) و روز ولادت امام حسین (ع)  در شهرهای کشور به همت هیات ها و موکب های همراه با گروه جهادی اقدام به طبخ و توزیع غذا برای محرومان ۶۵ شهر کشور می‌کنند.

به گزارش ایرنا، مرکز نیکوکاری ملی گروه جهادی ۷۲ خوان احسان حسینی تشکیل شده در استان سمنان برای نخستین بار به‌صورت ملی فعالیت خود را از فروردین ۱۴۰۰ آغاز کرد.

برچسب‌ها سمنان بسته معیشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان بسته معیشتی سمنان بسته معیشتی هزار بسته معیشتی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند

عضو شورای اسلامی شهرکرد گفت: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعف نیز وجود داشته است.

یوسف صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به عملکرد شورای اسلامی شهرکرد در دوره ششم، اظهار کرد: قضاوت شورای شهر ششم و مزیت آن نسبت به شوراهای قبلی باید توسط مردم صورت بگیرد، در این دوره نگرش‌های خوبی صورت گرفت و برنامه‌ریزی و تعیین چشم‌اندازهای سالیانه نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: طرح جامع مسکن، طرح جامع هدایت آب‌های سطحی، طرح جامع ترافیک و طرح جامع پسماند همگی با مطالبه‌گری و پیگیری‌های شورای شهر به شهرداری ابلاغ شدند همچنین در این دوره جلسات متعددی با مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه نزدیک شدن دوباره مردم به دولت و شورا از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: بروز بعضی اتفاقات نظیر فساد مالی مسئولان حس ناامیدی بین مردم و منتخبان خود را افزایش می‌دهد.

صادقی عنوان کرد: نمره عملکرد شورای شهر را رضایت مردم از این نهاد مشخص می‌کند چرا که در این دوره علاوه بر نقاط قوت در حل مسائل مختلف شهری، نقاط ضعفی نیز وجود داشته است، اما در این دوره سعی شده است که طرحی که سربار مردم یا بیت‌المال باشد، رقم نخورد، هرچند برخی مسائل اقتصادی نظیر تورم که تمام مردم را به خود درگیر کرده، روی عملکرد شورا نیز تأثیر گذاشته است.

شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از شهرداری را بر عهده دارد

وی افزود: شورای شهر وظیفه مطالبه‌گری از دستگاه‌های مختلف به خصوص شهرداری را برعهده دارد و نباید عملکرد شهرداری را ملاک عملکرد شورا بدانیم.

عضو شورای‌شهر شهرکرد، عنوان کرد: شورای شهر یک رکن مبارک در جمهوری اسلامی است که عیار دموکراسی دینی را در جامعه بالا می‌برد و مردم از این نهاد توقع نقش‌آفرینی در سرنوشت کشور و حاکمیت را دارند و امیدواریم که به تدریج ملزومات دیگر شورا نیز تکمیل شود و این نهاد جایگاه اصلی خود را در جامعه پیدا کند.

کد خبر 748720

دیگر خبرها

  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • نمرهِ عملکرد شورای شهر را مردم باید بدهند
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار