Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:15:54 GMT

افزایش گنجایش مسیل‌ها در آستانه بارش‌های بهاری

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۷۸۱۷

افزایش گنجایش مسیل‌ها در آستانه بارش‌های بهاری

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی ضمن بازدید از حریم منطقه و مسیل معدن سنگ با بیان اینکه اینکه رودخانه‌ها و مسیل نقش مهمی در حمل حجم زیاد آب‌های این منطقه پر بارش دارند، گفت: به‌منظور جلوگیری از بروز حوادث غیرمترقبه و احتمال خطرپذیری، رودخانه‌ها و مسیل‌ها در طرح استقبال از بهار، لایروبی مسیل‌ها و قنوات پاکسازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۲ اظهار کرد: در راستای برنامه‌های زمانبندی شده برای آماده‌سازی مسیل‌ها در بارش‌های فصلی، اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه با لایروبی مستمر و اجرای عملیات رسوب برداری گنجایش و ظرفیت پذیرش مسیل‌ها را افزایش داده است.

وی افزود: همزمان با فصل بهار تمهیدات لازم از سوی مدیریت شهری منطقه انجام شده است تا هدایت و حرکت آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌های فصلی در مسیر کانال‌های جمع‌آوری کننده به سرعت انجام شود.

صالحی خاطرنشان کرد: به‌منظور کنترل و پیشگیری از جاری شدن سیلاب احتمالی، لایروبی و پاکسازی مسیر دو رود دره فرحزاد و درکه به صورت مستمر و فوریتی انجام می‌شود و پاکسازی و لایروبی مسیل سنگ معدن نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه ۲ با رصد نحوه پاکسازی، نظافت، لایروبی و رسوب برداری از مسیل سنگ معدن گفت: یکی از اقدامات لازم در ساماندهی مسیل‌ها دسترسی ماشین‌آلات به حوضچه‌ها است که باید به این مساله توجه شود.

کد خبر 5458932

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری منطقه 2 تهران شهر تهران شهرداری تهران روز طبیعت شورای شهر تهران ماه مبارك رمضان پلیس راهور ترافیک بازگشایی مدارس هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سفرهای نوروزی نوروز 1401 عملیات امداد و نجات نیروی انتظامی ماه رمضان 1401 علیرضا زاکانی مسیل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری

منازل شهروندان و معابر سطح شهر زاهدان در پی بارش های بهاری موجب جاری شدن  سیلاب و ابگرفتگی شد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ ها
  • خودداری از اتراق در اطرف رودخانه‌ها و مسیل‌ها
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری
  • هزینه ۲۰ هزار میلیاردی برای پاکسازی مسیل‌ها از نخاله‌ها
  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • نقاط حادثه خیز رودخانه های مازندران شناسایی می شود
  • بارش باران بهاری در گناباد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد