Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:58:27 GMT

کشف ۲ محموله‌ بزرگ سوخت و روغن خوراکی قاچاق در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۷۸۳۸

کشف ۲ محموله‌ بزرگ سوخت و روغن خوراکی قاچاق در گلستان

سردار سرتیپ دوم ستاد محمدسعید فاضل‌دادگر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان گالیکش در ایست و بازرسی تنگراه حین کنترل مسیر ورودی و خروجی استان به سه دستگاه کامیون مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها، ۲۲ هزار  و ۴۴۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در این عملیات سه متهم دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: روز گذشته ماموران کلانتری یازده شهرستان بندرترکمن هنگام کنترل خودروهای عبوری در مسیر آق قلا - بندرترکمن به یک دستگاه کامیون مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

فاضل‌دادگر خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۰ تُن روغن مایع خوراکی قاچاق  به ارزش  یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و یک فرد متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: قاچاق، پدیده‌ای شوم و یکی از آفت‌های اقتصاد است لذا پلیس با تمام توان با آن مقابله خواهد کرد.

برچسب‌ها قاچاق سوخت گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قاچاق سوخت گرگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان کشفیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین

سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در شهرستان، حین کنترل ترددها در این محور به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل گلگیر عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

کد خبر 6092146

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم