Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جیلان با اشاره به ورود سه میلیون و ۲۴۰ هزار گردشگر به چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از این تعداد ۱۰۱ هزار و ۷۳۲ مسافر و گردشگر نوروزی در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ستادهای اسکان و سایر اقامتگاه‌های استان شامل اقامتگاه‌های موقت، تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش، میهمان‌سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی اقامت داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: از مجموع مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در تعطیلات نوروز ۹۸۹ هزار و ۳۷۸ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی این استان بازدید کرده‌اند.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این مدت به‌منظور ارتقای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ۱۰ رزمایش، ۱۸ مراسم آئینی، ۲۲ جشنواره فرهنگی و ۱۸ برنامه استقبال از گردشگران برگزار، ۱۸ نوروزگاه و ۵۵ سفره هفت‌سین نوروزی برپا ۱ ۱۰ هزار اقلام فرهنگی توزیع شد.

جیلان مطرح کرد: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۶۷ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و مجتمع‌های بین‌راهی انجام و به‌دنبال آن ۳۹ فقره تشویق، ۲۸ فقره تذکر و ۶ فقره اخطار کتبی به فعالان مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و مجتمع‌های بین‌راهی استان داده و به یک فقره شکایت واصله رسیدگی شد.

وی افزود: در این مدت چهار هزار و ۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تأسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شد.

کد خبر 5458901

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری گردشگری تعطیلات نوروزی علیرضا جیلان مسافر نوروزی بوشهر ویروس کرونا خراسان رضوی کرمانشاه ماه مبارك رمضان ماه رمضان 1401 گردشگری روز طبیعت مسافران نوروزی آمار کرونا سفرهای نوروزی مشهد خطبه های نماز جمعه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،تیم استان که با هفت بوکسور راهی مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نوجوانان به میزبانی استان همدان شده بود با کسب دو نشان طلای سید علی ملکوتی و سپهر رحیمی و کسب مقام پنجم تیمی این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد