Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@03:09:46 GMT

ریلمی گوشی جذاب Realme GT Neo 3 را عرضه می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۷۸۸۷

ریلمی گوشی جذاب Realme GT Neo 3 را عرضه می‌کند

فرارو- جدیدترین گزارش‌ها خبر از دریافت گواهی BIS توسط گوشی Realme GT Neo 3 دارد و این بدان معناست که این گوشی در آینده نزدیک روانه بازار هند می‌شود.


به گزارش فرارو، شرکت ریلمی اخیرا از Realme GT Neo 3 در بازار چین رونمایی کرده است. گمانه زنی‌هایی مبنی بر اینکه این گوشی در هفته‌های آینده در بازار‌های دیگر عرضه خواهد شد، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با خبر شدیم که این گوشی احتمالا به زودی در هند راه اندازی می‌شود، زیرا تأییدیه اداره استاندارد‌های هند (BIS) را دریافت کرده است.


به گفته افشاگر سرشناس دنیای فناوری، Abhishek Yadav، گوشی Realme GT Neo 3 هر دو مرحله از گواهی BIS را انجام داده است. این نشان می‌دهد که گوشی Neo 3 ممکن است اواخر ماه آوریل یا در ماه مه عرضه شود.


اخیراً فاش شد که گوشی Neo 3 در سه نسخه با پیکربندی متفاوت حافظه عرضه می‌شود. نسخه اول با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، نسخه دوم با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی و نسخه سوم با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار خواهد شد. با این حال، این احتمال وجود دارد که نسخه دوم که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد، در هند در دسترس نباشد. انتظار می‌رود این دستگاه در رنگ‌هایی مانند آبی نیترو، مشکی آسفالتی و سفید اسپرینت عرضه شود. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت دستگاه GT Neo 3 در هند وجود ندارد؛ اما احتمالاً این گوشی در بازار هند بین ۳۰۰۰۰ روپیه (تقریبا برابر با ۳۹۵ دلار) تا ۴۰۰۰۰ روپیه (تقریبا برابر با ۵۲۷ دلار) قیمت خواهد داشت.


گوشی Realme GT Neo 3 دارای یک پنل ۶.۷ اینچی AMOLED است که وضوح تصویر Full HD+ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی به چیپست Dimensity 8100 مجهز شده است. این چیپست با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 جفت شده است.


این دستگاه برای گرفتن عکس‌های سلفی به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلویی مجهز شده است. در پنل پشتی گوشی نیز یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX766 سونی، یک دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد.


گوشی GT Neo 3 روی سیستم عامل Android 12 و Realme UI 3.0 اجرا می‌شود. انرژی این گوشی توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی یا ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. این باتری از شارژ سریع ۸۰ واتی یا ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. برای تأمین امنیت، یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش روی این دستگاه تعبیه شده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: گیگابایت رم ۸ گیگابایت یک دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت

 کیت وینسلت، بازیگر مشهور سینمای جهان مدتهاست که سفیر تبلیغاتی ساعت لونژین شده است. او اخیرا تبلیغ ساعت دو بنده‌ی جدید از این برند را انجام داده است.

چندی پیش از کیت وینسلت سریال کوتاه «رژیم» با بازیگری او از شبکه اچ‌بی‌او پخش شد.

این تصاویر از تبلیغات اخیر کیت وینسلت است.

منبع: دنیای تصویرآنلاین

tags # هالیوود سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • (تصاویر) عکس‌های خیره کننده و جذاب کیت وینسلت
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس