Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@04:58:44 GMT

شناسایی زیرسویه ترکیبی کرونا در انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۷۸۸۹

شناسایی زیرسویه ترکیبی کرونا در انگلیس

مقامات انگلیس از شناسایی زیرسویه XE در این کشور خبر دادند که ترکیبی از دو زیرسویه اُمیکرون است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه ایندیپندنت، این سویه ترکیبی از کروناویروس که به تازگی اخباری از شناسایی آن منتشر شده، هم‌اکنون در انگلیس نیز مشاهده شده، اما به گفته کارشناسان هنوز نمی‌توان در رابطه با قدرت سرایت پذیری آن نسبت به گونه‌های پیشین ویروس اظهار نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس امنیت سلامت انگلیس (UKHSCA) اعلام کرد: مطالعات روی زیرسویه XE که جهش زیرسویه‌های BA.۱ و BA.۲ اُمیکرون است و به عنوان «نوترکیب» شناخته می‌شود، آغاز شده است.

این مرکز اعلام کرد: تا ۲۲ مارس، ۶۳۷ مورد ابتلا به زیرسویه XE در انگلیس شناسایی شده که تنها بخش کوچکی از ده‌ها هزار مورد ابتلا به کووید است که از زمان لغو محدودیت‌ها گزارش شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سویه جدید کرونا کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای مستاجران افغانستانی

داود بیگی نژاد از راه اندازی سامانه یا کانال سوت زنی برای مشاوران املاک، برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه راهکار جلوگیری از اجاره دادن ملک و مسکن به اتباع غیر مجاز این است که برای مشاوران املاک سامانه سوت‌زنی و گزارش‌دهی به متولی امر راه‌اندازی شود، گفت: در حال حاضر طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز در حال انجام و اجرا است.

وی گفت: افراد می‌توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

بیگی نژاد توضیح داد: همزمان با ارائه گزارش‌ها بلافاصله و مستقیما به نهاد و دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و این اقدام می‌تواند در شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز بسیار موثر و سریع باشد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران در حال حاضر نظارت‌های زیادی از سوی اتحادیه مشاوران املاک بر فعالیت اتحادیه مشاوران املاک تهران دارد.

دیگر خبرها

  • هرج و مرج و ازدحام غیرمعمول در برخی فرودگاه‌های انگلیس
  • اعتراف انگلیس: حماس با حمله زمینی علیه رفح ریشه کن نمی‌شود
  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد/ نشت اطلاعات پرسنلی نظامیان
  • وزارت دفاع انگلیس هک شد
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • آدم ربایی در شیراز
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران