Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر عتباتی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد دیه استان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: تقارن خوبی در بهار قرآن و بهار طبیعت صورت گرفته و برکات آن در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان تبلور پیدا کند و موجبات آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی فراهم شود.

او می گوید:جذب کمک‌های مردمی برای آزاد سازی زندانیان همه ساله در ماه مبارک رمضان آثار و برکات زیادی را به همراه دارد و باید از ظرفیت رسانه‌ها و مؤسسات و نهادهای مردمی هم در این امر خیر نهایت بهره را برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عتباتی ؛ امسال بنا بر این نهاده شده که جشن گلریزان با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های قضائی و اجرایی استان با همراهی خیرین نیکوکار و مردم نوع دوست در دامنه گسترده‌ای از استان برگزار شود و همه اقشار در این کار خیر مشارکت کنند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی برای برگزاری بالای ۷۰ جشن گلریزان در استان در ماه مبارک رمضان انجام شده و مشارکت وسیع و گسترده مردم جمع آوری را انتظار داریم.

مدیر کل صدا و سیمای استان آذربایجان غربی  گفت: پویش‌های رسانه‌ای در حال تدارک برای برگزاری مطلوب جشن گلریزان و اخذ کمک‌های مردمی هست.

مسعود مجرد  گفت: باید از تجربیات استان‌های موفق در این گونه مراسم نهایت بهره را بگیریم تا مراسمی پرشور و با حضور اکثریت خیرین داشته باشیم.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا به بیان نکته نظرات و پیشنهادهای خود در راستای هرچه با شکوه تر برگزار کردن جشن‌های گلریزان در ماه مبارک رمضان ارائه و در پایان تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی جشن گلریزان ماه مبارک رمضان آذربایجان غربی جشن گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا بهنژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی، دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیر سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال
  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت