Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین اصفهان؛

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در این نشست با اشاره به این که از ابتدای امسال تاکنون حجم آب ورودی به دریاچه پشت سد زاینده رود 256 و خروجی آن 250 میلیون متر مکعب بوده است گفت: بر اساس اعلام شرکت آب منطقه ای اصفهان، میزان ذخیره سد زاینده رود هم اکنون 230 میلیون متر مکعب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور شیشه فروش خاطرنشان کرد: هرچند بارش های اخیر به میزان ورودی سد افزوده اما در مقایسه با بلند مدت فاصله بسیار زیادی داریم و به همین دلیل مصرف بهینه آب باید در دستور کار ادارات، سازمان‌ها و شهروندان عزیز قرار گیرد.وی با بیان این‌که میزان بارش ها نیز در سطح استان نسبت به سال گذشته با افزایش 14 درصدی و نسبت به میانگین بلند مدت با کاهش 8 درصدی همراه بوده است افزود: با توجه به افزایش گرمای هوا و بارش باران در سرشاخه های زاینده رود، ارتفاع برف موجود در شهرستان کوهرنگ به 11 سانتی متر رسیده که این میزان نگران کننده است.معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان نیز در این نشست با اشاره به افزایش مصرف مشترکین در روزهای پایانی سال از مردم خواست با رعایت الگوی مصرف هنگام خانه تکانی، این شرکت را در تامین آب شرب و بهداشت پایدار 98 شهر و 949 روستا یاری رسانند.سید محسن صالح ابراز امیدواری کرد با راه اندازی مرحله نخست سامانه دوم آبرسانی اصفهان بزرگ مشکل کمبود آب به ویژه در فصل تابستان برطرف شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استانداری اصفهان منصور شیشه فروش مدیریت بحران زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد

جعفر مرادی‌حقیقی  در بازدید از طرح‌های آبخیزداری بخش کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان گفت: هزار و ۵۰۰ سازه آبخیزداری در استان سمنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حجم ذخیره‌سازی این سازه‌ها ۱۲ میلیون مترمکعب است، ابراز کرد: این میزان رواناب در بارندگی‌های فروردین و اردیبهشت‌ امسال و اسفند ۱۴۰۲ در این سازه‌های آبخیزداری استان ذخیره‌سازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد
  • زنان در چه سنی دیگر توانایی باروری نخواهند داشت؟
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • ۶۴ درصد حجم سدها پر شد/ بارش‌ها چقدر بالا رفت؟
  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه