Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه با اشاره به بازگشایی حضوری مدارس و دانشگاه‌ها، گفت: شاهد هجوم برای خرید مانتو شلوار دانشگاه و مدرسه هستیم، اما مانتو شلوار مدرسه در بازار نیست.

وی ادامه داد: اگرچه جنس بسیاری از مغازه‌ها برای فروش مانتو دانشجویی جور نیست، چون از قبل آمادگی لازم را نداشتند، اما این مدل مانتوها را می‌توان تامین کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه مشکل فعلی را مربوط به مانتو شلوارهای دانش آموزی دانست و تاکید کرد: در حال حاضر هیچ مغازه‌ای در بازار مانتو شلوار مدرسه ندارد.

بیات با بیان اینکه در دوره قبل که مدارس بازگشایی شد برخی مدارس با انعقاد قرارداد با تولیدی‌ها در زمینه تامین مانتو شلوار مدرسه اقدام کردند، افزود: تعطیلی مجدد مدارس باعث شد برخی دانش آموزان نسبت به تهیه پوشاک مدرسه دست نگه دارند و اکنون با مشکل مواجه شوند.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه این است که دانش آموزان باقی مانده اکنون به تولیدی‌ها درخواست دوخت بدهند که در این صورت هم یک هفته تا ۱۰ روز آماده شدن مانتو شلوار به طول می‌انجامد.

 رئیس اتحادیه پوشاک کرمانشاه با بیان اینکه تقاضا برای مانتو شلوار اداری هم با توجه به آغاز مجدد فعالیت معلمان بیشتر شده گفت: البته مانتو شلوار اداری به میزان کافی در بازار وجود دارد.

بیات با بیان اینکه قیمت‌ها نسبت به گذشته تغییری نداشته زیرا هنوز نرخ دستمزد و قیمت جدید پارچه اعمال نشده، تاکید کرد: هم اکنون قیمت هر دست مانتو شلوار مدرسه به نرخ تولیدی ۲۲۰ تا ۲۷۰ هزار تومان و هر دست مانتو شلوار اداری حدود ۶۰۰ هزار تا یک و نیم میلیون تومان است. مانتو دانشجویی هم بسته به نوع و جنس آن، قیمت متفاوتی دارد

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرمانشاه رئیس اتحادیه پوشاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • ۱۰۰ سامانه خورشیدی در مدارس نصب شده است
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران