Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:55:33 GMT

پخش برنامه “ماه مهربانی” در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۸۳۴۴

پخش برنامه “ماه مهربانی” در ماه مبارک رمضان

سید مسعود عظیمی گفت: برنامه “ماه مهربانی” ویژه برنامه لحظات افطار در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۱۸:۴۵، یک ساعت قبل از اذان مغرب به صورت زنده بر روی آنتن شبکه استانی یزد می‌رود و تهیه کنندگی و اجرای این برنامه به عهده مجری توانمند استان و کشور، عباس گلرسان است.

عظیمی گفت: این برنامه با ساختاری متفاوت برای هفتمین سال متوالی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد با محوریت اصلی کمک به آزادی مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد و فرهنگ سازی جهت جلوگیری از ورود افراد به زندان تولید به روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیمای مرکز استان یزد به دلیل حمایت از این برنامه تلویزیونی برای هفتمین سال متوالی و پخش این برنامه به صورت زنده لحظاتی قبل از افطار گفت: شعر تیتراژ این برنامه کاری از شاعر مطرح و توانمند استانی، خانم عالیه محرابی است که این اثر با آهنگ سازی: حسین افروز، تنظیم آرش ناصر المعمار و با صدای حمید رضا استادیان تهیه شده و کارگردانی این تیتراژ برعهده جواد دهقان بوده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: تهیه و ساخت کلیه آیتم‌های این برنامه تلویزیونی با نظارت ستاد دیه استان بوده و از جمله آیتم‌های این برنامه را می‌توان به مصاحبه با مددجویان در بند، مصاحبه با مددجویان آزاد شده، کلیپ‌هایی برای فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود افراد به زندان، حرف دل و مناجات خوانی اشاره کرد.

او با تاکید بر مهمترین هدف ستاد دیه استان یزد در خصوص پیشگیری از ورود مددجویان جرائم غیر عمد به زندان گفت: تلاش مجموعه ستاد دیه فرهنگ سازی و اعتماد سازی در بین مردم است تا جایی که مردم با خیال آسوده به مددجویان جرائم غیر عمد مالی کمک کنند.

عظیمی در ادامه گفت: در تلاش هستیم تا با همت خیرین و نیکوکاران در این ماه مبارک با پخش این برنامه تلویزیونی و پویش ” سهم من آسمان ” تعداد زیادی از محکومین جرائم غیر عمد مالی را از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم.

این مقام مسئول گفت: ستاد دیه یک موسسه خیریه غیر تجاری و غیرانتفاعی است که تنها در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی فعالیت می‌نماید و نیکوکاران و خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، ۳۸۰۰۰۰۹۰ بانک رفاه، شماره کارت مجازی ۵۰۴۱۷۲۷۰۶۶۶۶۶۶۶۸ و یا با شماره گیری کد دستوری# ۱۱۳۳۶۶۵۵ کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

عظیمی در پایان گفت: روابط عمومی ستاد دیه استان یزد با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰ پاسخگوی سئوالات مردم در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه آزادی زندانیان ستاد دیه استان یزد جرائم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

رئیس ستاد ملی دهه کرامت گفت: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه(س) در تمام شهرها حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا(ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت(عج) است.

خداداده با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید