Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال عبور از تمام بحران‌هایی است که ممکن بود ضربات سنگینی به کشور وارد کند، ولی خوشبختانه دشمنی‌ها به‍ ویژه تحریم‌ها یکی پس از دیگری در حال بی اثر شدن است و گشایش‌های امیدآفرینی در راه است. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در اولین نشست سالیانه با کارکنان این سازمان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان خیلی کوتاه است، بنابراین باید تلاش کنیم از این فرصت استثنایی به بهترین شکل استفاده کنیم و از برکات این ماه بی‌بهره نمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در سال جدید در چند بحث باید تلاش‌های بیشتر و ویژه‌تری صورت بگیرد که از جمله آنها، تحقق شعار سال و بحث جهاد تبیین است. بدون تعارف امروز ما درگیر جنگ نرم هستیم و همانطور که در جنگ سخت همه به میدان آمدند، اکنون نیز باید همه در جنگ نرم برای مقابله با دشمن پای کار بیاییم.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اگر ایران امروز در این جایگاه ایستاده و به عنوان یک الگو شناخته می‌شود، بدون شک به خاطر عمل به رهنمود‌های مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که همچنان باید در اجرایی کردن رهنمود‌های ایشان تلاش کنیم، به اذعان کارشناسان، جمهوری اسلامی ایران در حال عبور از تمام بحران‌هایی است که ممکن بود ضربات سنگینی به کشور وارد کند، ولی خوشبختانه دشمنی‌ها به ویژه تحریم‌ها یکی پس از دیگری در حال بی اثر شدن است و گشایش‌های امیدآفرینی در راه است.   بیشتر بخوانید: تقویت همکاری‌های دریایی از دستاورد‌های رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۲ است

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش موشک پهپاد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش موشک پهپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور