Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به شبکه «المسیره» یمن گفت، تهران به دنبال آن است که صدای ملت یمن از طریق سازمان ملل و شرکای آن در منطقه به تمام جهان برسید.

خطیب‌زاده تصریح کرد: از آتش‌بس در یمن و فراهم شدن فضا برای رفع کامل محاصره و تحقق حل و فصل سیاسی استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت خارجه ایران در کنفرانس خبری امروز «دوشنبه» نیز  درباره اخبار منتشر شده مبنی بر نقض آتش بس در یمن توسط عربستان نیز اظهار داشت: البته باید گزارش‌های تکمیلی در این زمینه دریافت کنم. من هم در رسانه‌ها به صورت پراکنده دیدم و دولت نجات ملی هنوز اظهارنظری نداشته و یا من ندیده‌ام. آن‌چه مهم است استقبال ایران از آتش بس در یمن است.

وی ادامه داد: ماه‌ها بود که عربستان و ائتلاف را ترغیب می‌کردیم که دست از بمباران و محاصره بردارند. الان این روند باید با رفع محاصره و با تسهیل دسترسی‌های بشردوستانه و آغاز گفت‌وگوهای یمنی - یمنی تکمیل شود. گفت‌‌وگوی امیرعبداللهیان با گوترش در همین چارچوب بود و باید منتظر بمانیم.

آتش‌بس موقت و دو ماهه میان ائتلاف سعودی و یمن از شنبه (۱۳ فروردین/ ۲ آوریل) وارد فاز اجرایی شده اگرچه ائتلاف تا کنون بارها آن را نقض کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید خطیب زاده آتش بس یمن صنعاء ائتلاف سعودی آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۸۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری عربی۲۱، صدها نفر از حامیان فلسطین و غزه ضمن برگزاری تظاهرات شبانه خانه «نعمت شفیق» رئیس دانشگاه کلمبیا را در نیویورک آمریکا محاصره کردند.

دانشجویان و فعالان در نیویورک در مقابل خانه رئیس دانشگاه کلمبیا تظاهرات کردند تا موضع وی را در مخالفت با تحصن دانشجویان در دانشگاه در حمایت از فلسطین و غزه محکوم کنند.

تظاهرکنندگان علیه نعمت شفیق شعار «شرمت باد» سر دادند، زیرا او با خواسته‌های معترضان مخالفت کرد و از پلیس خواست تا در ۱۸ آوریل آنها را به زور متفرق کند.

کد خبر 6095721

دیگر خبرها

  • نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • حامیان فلسطین خانه رئیس دانشگاه کلمبیا را محاصره کردند+ فیلم
  • پراکنده شده ۳۲ کاندیدای تهران در پنج لیست انتخاباتی /کاندیداهای اشتراکی شانا و اُمنا چه کسانی هستند؟ +جدول
  • استقبال از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده محمد شفیع فیضی زاده -ایلام
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • دانشگاه کلمبیا در محاصره نیرو‌های پلیس + فیلم