Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگو و معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از اختصاص ۳۸ هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان در بودجه ۱۴۰۱ خبر داد و گفت : آیین نامه اجرایی این طرح در چند روز آینده توسط هیات وزیران ابلاغ خواهد شد.

صادق ستاری‌فرد گفت : توزیع عادلانه اعتبارات براساس سند آمایش سرزمینی و میزان عدالت یکی از اهداف جدی وزارت آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از سیاست‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش توجه جدی به نظام تربیتی تمام ساحتی دانش آموزان براساس سند تحول بنیادین است اجرای این طرح تربیتی معلمان فقط انتقال دهنده علوم درسی نیستند بلکه مربیانی هستند که دانش آموزان را در همه زمینه‌های اعتقادی، عبادی، اخلاقی، مهارتی و کارآفرینی پرورش می‌دهند و در واقع مدرسه کانون محله برای پیشرفت می‌شود.

امروز شاهد استقبال بسیار خوب و رضایت بخش دانش آموزان از آموزش‌های حضوری بودیم. از دیروز و امروز شور و نشاط با حضوری شدن مدارس در فضای اجتماعی کشور، شهر و جامعه ایجاد شده است.

به واسطه شیوع ویروس کرونا، سه سال در تحصیل و فرایند آموزش دانش آموزان کشور اختلال ایجاد شد هرچند به خاطر تلاش و مجاهدت معلمان در امر آموزش مجازی در بستر شبکه شاد تا حدی زیادی از افت شدیدتر جلوگیری شد، اما در فرایند آموزش اختلال ایجاد شد که باید در ماه‌های باقی مانده جبران شود.

استقبال خانواده‌ها و دانش آموزان و مجاهدت و تلاش معلمان به عنوان مدافعان تعلیم و تربیت قابل قدردانی است چند درصد باقیمانده دانش آموزان روز‌های آینده در مدرسه حضور بیابند و از درس عقب نمانند .

اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اجرای مطلوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از مهمترین اولویت‌های کاری خود در مجموعه آموزش و پرورش استان برشمرد و گفت : تلاش در جهت تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، ارتقا و تکریم جایگاه معلم، جوانگرایی و جذب نیرو‌های متخصص در امر تعلیم و تربیت از مهمترین برنامه هایم در آموزش و پرورش استان خواهد بود.

سلمان محمدی  گفت : جوان گرایی یکی از مهمترین اولویت هایم است، جوانگرایی هم مطالبه عمومی جامعه است و هم در گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته و هم اینکه در برنامه جدی وزیر آموزش و پرورش نیز هست، کما اینکه همه معاونین وزیر آموزش و پرورش دهه شستی هستند.

تلاش خواهم کرد در دوران مسئولیتمی در اموزش و پرورش کرمانشاه تحقق عدالت آموزشی را خصوصا در دوران پساکرونا دنبال کرده که در این راستا بازمانده از تحصیل‌ها باید به دستگاه تعلیم و تربیت بازگردانده شوند.

ورودی آموزش و پرورش از دانشگاه فرهنگیان است، برای تقویت آموزش و پرورش باید دانشگاه فرهنگیان ویژه دیده شود.

باید همه کسانی که برای تعلیم و تربیت دل می‌سوزانند را پای کار بیاوریم.

تاکنون مسائل آموزش و پرورش به عنوان مسائل درون سازمانی دیده شده، باید نگاه‌ها را تغییر دهیم و به فرآیند تعلیم و تربیت به عنوان یک مقوله ملی نگاه کنیم که آموزش و پرورش پرچم دار آن است.

تصمیم دارم در دوران مدیریتم کمتر حرف بزنم و بیشتر عمل کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش مجازی سال تحصیلی دانش آموزان آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • معلم، عنصری تاثیرگذار در تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند
  • مهمترین مأموریت آموزش و پرورش تربیت تمام ساحتی است