Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:44:00 GMT

اعلام ویژه برنامه‌های اوقاف فارس در ماه ضیافت الهی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۸۶۴۴

اعلام ویژه برنامه‌های اوقاف فارس در ماه ضیافت الهی

ایسنا/فارس مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس به تشریح ویژه برنامه‌های بقاع متبرکه و امامزادگان واجب‌التکریم ویژه گرامیداشت ماه مبارک رمضان پرداخت.

حجت‌الاسلام سید عباس موسوی دوشنبه ۱۵ فروردین در جمع خبرنگاران بیان کرد: تمام برنامه‌ها در قالب ویژه برنامه طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه فارس در ایام ماه مبارک رمضان۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از اعزام ۱۲۰ مبلغ غیر بومی از شهر مقدس قم و استفاده از حضور ۱۵۰ مبلغ بومی و برپایی محافل جزء خوانی، سلسله نشست‌های تفسیر قرآن کریم و مناجات خوانی خبر داد و افزود: در مسجد تاریخی نصیرالملک نیز برنامه جزء خوانی یک ساعت قبل از نماز ظهر و تفسیر ۱۵ روز اول بعد از نماز ظهر با حضور نماینده ولی‌فقیه در فارس برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: همچنین پر مسجد تاریخی وکیل جزء خوانی یک ساعت قبل از نماز ظهر و تفسیر ۱۵ روز اول بعد از نماز ظهر حجت‌الاسلام اولیایی برگزار می‌شود. 

به گفته موسوی، در حرم سید علاءالدین حسین(ع) شیراز نیز جزء خوانی هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹، تفسیر بعد از نماز ظهر و عصر با حضور حجت الاسلام ملک مکان و مناجات خوانی و قرائت دعای افتتاح هر شب بعد از افطار با حضور برخی از هیات مذهبی شهر شیراز برگزار می‌شود.

او خاطرنشان کرد: در حرم علی بن حمزه(ع) نیز جزء خوانی بعد از نماز صبح و ساعت ۱۸ و تفسیر از ۱۹ تا ۱۹:۳۰ با حضور آیت‌الله فاطمی، عضو مجمع مفسرین حوزه علمیه قم اجرایی می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: در امامزاده ابراهیم(ع) واقع در بلوار سیبویه نیز برنامه مناجات خوانی و احیاء هر شب از ساعت ۲۳ تا سحر، در امامزاده عبدالله(ع) نیز مناجات خوانی و احیاء هر شب از ساعت ۲۴ تا سحر با حضور حجت الاسلام کیخا، در امامزاده سیدمحمد(ع) قصردشت نیز جزء خوانی از ساعت ۱۶، در بقعه متبرکه شاهداعی الی‌الله(ع) نیز جزء خوانی از ساعت ۱۶ و در  امامزاده سیدتاج الدین غریب(ع) هم جزء خوانی ساعت ۱۸
هر روز برگزار می‌شود.

موسوی با بیان اینکه در امامزاده سیدسعدالدین(ع) نیز جزء خوانی از ساعت ۱۸ و در امامزاده سیدشمس الدین(ع) میرآخر هم جزء خوانی ساعت ۱۸برگزار می‌شود، گفت: سلسله نشست‌های تفسیر قرآن کریم با حضور اساتید مجمع مفسرین حوزه علمیه قم و برنامه محافل انس با قرآن کریم باحضور قاریان بین‌المللی در شیراز نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان اوقاف و امور خیریه فارس استانی فرهنگی و هنری امامزادگان و بقاع متبرکه مناجات خوانی حجت الاسلام نماز ظهر بعد از نماز ساعت ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا

دریافت 1 MB کد خبر 847289 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر ویژه آمریکا و اسرائیل فلسطین

دیگر خبرها

  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • نماز خواندن یک دانشجوی مسلمان بعد از دستگیری در حضور پلیس آمریکا