Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@13:52:26 GMT

آرزوهای آقای جمالی از دنیای شیرین

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۸۹۵۹

آرزوهای آقای جمالی از دنیای شیرین

رضا فیاضی درباره اینکه در این دو سال، دوران کرونا را چطور سپری کرده است، گفت: سال گذشته به‌رغم این که واکسن هم زده بودم، یک‌ماه درگیر این بیماری شدم و امیدوارم در سال جدید پایان کرونا را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازیگر سریال‌های «قصه‌های تابه‌تا»، «دنیای شیرین»، «تهران ۱۱»، «کلاه پهلوی» و «معمای شاه» درباره اینکه مهم‌ترین آرزویش در سال جدید برای خود و مردم کشورش چیست، اظهار کرد: برای من، اصل مردم کشورم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرزویم شادی مردم سرزمینم است. وقتی مردم شاد باشند و دستشان در جیبشان باشد طبیعتاً من هم خوشحالم چون من هم جزو مردم این کشور هستم. ای کاش می‌شد جنگ در تمام جهان تمام شود و شادی نصیب همه شود. مهم‌ترین آرزویم در سال ۱۴۰۱ توقف جنگ در جهان و شاد بودن مردم کشورم است ان‌شاالله در سال جدید ما کمتر شاهد اتفاقات تلخ باشیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: به لحاظ مالی مشکلی ندارم و خدا را شکر به لحاظ هزینه تأمین هستم، اما اگر کار نکنم زنده نیستم و می‌میرم. من عاشق کارم هستم، حالا اگر پروژه‌ها پولم را هم به موقع بدهند، قطعاً روند زندگی‌ام بهتر می‌چرخد و انگیزه بیشتری پیدا می‌کنم ولی متأسفانه برخی پروژه‌ها بازیگران را اذیت می‌کنند.

رضا فیاضی در پایان تصریح کرد: بیشترین دغدغه و عشقم، کار برای بچه‌ها است. اساساً کار در حوزه کودکان را خیلی دوست دارم و بسیار برایم ارزشمند است. امیدوارم ما در سال جدید برای کودکان کارهای بهتر و بیشتری داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، "آقای جمالی" از جمله محبوب‌ترین کاراکترها و شخصیت‌هایی است که رضا فیاضی در سریال قصه‌های تابه‌تا ایفاگر این نقش بوده است که نسل‌های مختلف با آن خاطره دارند.

کد خبر 565998

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازيگر سينما و تلويزيون رضا فیاضی فیلم کودکانه سریال تلویزیونی آرزوی زیبا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سال جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۸۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ

سونگ هه کیو، بازیگر مطرح کره‌ای است که بیشتر ما او را با ایفای نقش ماندگارش در سریال «نسل خورشید» به یاد داریم. این بازیگر که مدتی است دنیای مدلینگ را جدی‌تر از بازیگری دنبال می‌کند، بارها با استایل‌های کت و شلواری و جذابش رخ نموده‌است.

در ادامه نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از کت و شلوارهای جذاب سونگ هه کیو که در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف بر تن او نشسته‌اند و با مدل کفش‌های متفاوتی نیز ست شده‌اند.

منبع:‌ وب سایت چی بپوشم

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رخ‌نمایی سونگ هه کیو در دنیای مدلینگ
  • حواشی دنیای فوتبال
  • نمایندگان مجلس دوازدهم «یقه‌گیری» نخواهند کرد
  • شاهد «یقه‌گیری» نمایندگان مجلس دوازدهم نخواهیم بود
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد