Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@09:00:32 GMT

برخورد جدی پلیس البرز با هنجارشکنی و تظاهر به روزه‌خواری

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۹۰۰۹

برخورد جدی پلیس البرز با هنجارشکنی و تظاهر به روزه‌خواری

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عباسعلی محمدیان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه نزول قران فرصتی است برای این که با تزکیه نفس و ارتباط هرچه بیشتر با پروردگار، زمینه را برای قرب الهی در طول سال فراهم کنیم.

وی با تاکید بر رعایت حرمت ماه مبارک رمضان از سوی شهروندان، افزود: تمام کسانی که به هر دلیلی در این ماه عزیز قادر به روزه گرفتن نیستند بایستی با احترام به حرمت این ماه، از تظاهر به روزه خواری در ملأ عام خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه تظاهر به روزه خواری جرم تلقی شده و مستجاب به برخورد قانونی است، گفت: از عموم شهروندان درخواست داریم تا با رعایت حرمت ماه مبارک رمضان در زمینه عدم تظاهر به روزه خواری، رعایت حجاب و شئون اسلامی و پرهیز از آلودگی صوتی زمینه برای بهره‌برداری از فیوضات این ماه را برای خود و دیگران فراهم کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ضوابط و مقررات نحوه فعالیت واحدهای صنفی از طریق اتحادیه اصناف اعلام شده، از همه کسبه محترم درخواست کرد همکاری لازم را با پلیس در این زمینه داشته باشند.

سردار محمدیان در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات عبادات شهروندان از آنها درخواست کرد در این ماه عزیز دعای خیر خود را از از خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی دریغ نکنند.

کد خبر 5459111

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی البرز روزه خواری ویروس کرونا بوشهر خراسان رضوی ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری روز طبیعت مسافران نوروزی آمار کرونا سفرهای نوروزی مشهد خطبه های نماز جمعه تظاهر به روزه خواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم

روستای سرآسیاب شش از توابع شهرستان کرمان است. مدتی است که بخشی از کوه های این روستا توسط برخی از افراد سودجو واقع در خیابان دهیاری به جهت منافع شخصی تخریب شده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمان

 

بیشتر بخوانید:

کوهخواری و قطع درختان به بهانه ساخت و ساز در محله دربند تهران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخاباتی باشکوه نیازمند کمک و همراهی اصحاب رسانه است
  • نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • کوه‌خواری و برهم زدن محیط زیست در روستای سرآسیاب شش + فیلم
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس