Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن محمدی در خصوص برنامه ماه رمضان گفت: علاوه بر مراسم جمع خوانی قرآن کریم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه مراسم محفل انس با قرآن در بیش از ۱۰۰ مسجد این شهرستان برگزار می‌شود.

او با اشاره به فعالیت روحانیون، مبلغین و مبلغات در بیش از ۴۰۰ مسجد ارومیه می گوید: از این تعداد ۲۵۰ مسجد دارای امامان جماعت، ۱۵ پایگاه اجتماعی، ۳۰ مسجد اعزامی روحانی مستقر و بیش از ۱۰۰ مسجد شامل اعزام مبلغ جدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی پرسش و پاسخ سوالات شرعی، اقامه نماز، سخنرانی در خصوص جهاد تبیین، ازدواج آسان و موضوعات دینی و مذهبی در زمینه ماه مبارک رمضان را از مهمترین برنامه روحانیون و طلاب در مساجد ارومیه عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه برگزاری جلسات هفتگی، دوره ویژه آموزشی برای هیئت امنای مساجد، برگزاری جلسه با مسئولان شهری و فرهنگی ارومیه، حضور مبلغ و مبلغات در مدارس دخترانه و پسرانه ارومیه با محوریت جهاد تبیین، دیدار با علما، حضور در مزار شهدا، حضور در خانه‌های سالمندان و دیدار با خانواده‌های شهدا را از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه رمضان برشمرد.

محمدی از دایر شدن سه ایستگاه پرسش و پاسخ در مناطق پرازدحام شهر ارومیه همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها در خیابان عطایی، خیام و میدان ایالت ارومیه دایر شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه به برگزاری دوره آموزشی برای طلاب خواهر و بردار در ارومیه می گوید: این دوره‌های آموزشی با محوریت جهاد تبیین، ازدواج آسان و افزایش جمعیت که از تأکیدات مقام معظم رهبری است برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره اوقاف ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مراسم تشییع شادروان مسعود اسکویی از مقابل مسجد بلال برگزار و در قطعه نام‌آوران آرام گرفت.

در مراسم تشییع رئیس سازمان صدا و سیما، معاون صدای رسانه ملی، چهره‌های هنری و ورزشی همچون حمید استیلی، مهدی تاج، محمدرضا داورزنی، محمد شروین اسبقیان، پیمان یوسفی، مریم نشیبا، علیرضا جاویدنیا و ... حضور داشتند.

مجلس یادبود زنده یاد اسکویی امروز ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۳ تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسجد بلال امروز برگزار خواهد شد تا همکاران از دوران همکاری با وی بگویند.

مرحوم اسکویی با 58 سال اجرا یکی از دیرپاترین چهره‌های رادیو محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • مراسم یادبود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کاشت درختچه کم آب بر گل محمدی در دهستان مرگور ارومیه
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان