Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:28:20 GMT

لبنیات در ماه رمضان گران نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۹۲۷۴

لبنیات در ماه رمضان گران نمی‌شود

حسنعلی شرف‌زاده گفت: خوشبختانه در لبنیات سنتی در ماه رمضان افزایش قیمت نداشتیم. در حال حاضر شیر کیلویی ۸۴۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان و ماست کیلویی ۱۴ تا ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

او گفت: مصرف لبنیات در ماه رمضان کاهش پیدا می‌کند. البته به دلیل گرانی نیز مصرف لبنیات تا حدودی کاهش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه صنف عمده فروشان مواد غذایی مشهد گفت: قیمت شیر خام نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته ۶۰ تا ۷۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرف‌زاده گفت: بازرسان اتحادیه با گران فروشی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی واحد‌های صنفی لبنی به شدت برخورد می‌کنند. همچنین بازرسان اتاق اصناف، مراکز بهداشت، سازمان صمت و جهاد کشاورزی نیز نظارت دارند و با هرگونه تخلف برخورد می‌کنند.

او گفت: علت گرانی لبنیات گرانی نهاده‌های دامی است. در سال گذشته ارز دولتی برای تامین نهاده‌های دامی اختصاص می‌دادند، اما به درستی به دست دامدار نمی‌رسید. در حال حاضر ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شده است و قیمت لبنیات می‌تواند در ادامه سال باز هم گران‌تر شود. اگر نهاده‌های دامی افزایش قیمت داشته باشد، قطعا قیمت لبنیات نیز افزایش خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه رمضان گشت و نظارت لبنیات سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!

به گزارش خبرآنلاین ،معامله‌گران، کاهش انتظارات تورمی همزمان با آرامش سیاسی را دلیل کاهش قیمت در بازارهای مالی می‌دانند.

نوسانات بازار طلا که معاملات نقره را هم دربر می‌گیرد طی دو روز اخیر بالا بوده و همین موضوع، معامله‌گران بازار طلا و سکه را در لاک احتیاطی قرار داده است؛ علاوه بر آن، افت ارزش فاکتورهای تعیین قیمت در بازار طلا باعث کاهش قیمت در بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی شده است.

گفتنی است بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته قرار دارند. بر همین اساس، امروز اونس جهانی نقره روی قیمت ۲۷ دلار و ۲۲ ثابت ایستاده است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۴ هزار و ۱۲۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۵۰۰ تومان کاهش قیمت پیدا کرده است.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900651

دیگر خبرها

  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست