Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@22:17:58 GMT

مشخصات و خرید انواع سوپرمارکت ها و تجهیزات کابینتی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۹۲۷۶

مشخصات و خرید انواع سوپرمارکت ها و تجهیزات کابینتی

به همین دلیل است که بیشتر ما تلاش می کنیم که بهترین کابینت های موجود در بازار را برای آشپزخانه مان تهیه کنیم. علاوه بر این، جنس و نوع این کابینت ها در دکوراسیون داخلی منزلمان اثر زیادی دارند. اما تا به حال راجع به تجهیزات داخلی کابینت ها فکر کرده اید؟ درست است که ظاهر یک کابینت بسیار حائز اهمیت است اما به کارایی داخلی آن نیز باید اهمیت ویژه ای داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بدانیم که از چه وسایلی برای داخل کابینت استفاده کنیم.

در واقع خیلی وقت ها هست که با باز کردن درب یک کابینت، تازه متوجه خواهیم شد که چه ملغمه ای درون آن به راه است و هیچ گونه نظم و ترتیبی در چیدمان وسایل داخل کابینت وجود ندارد. این جاست که بحث تجهیزات کابینتی مطرح می شود.

در این مقاله می خواهیم به یکی از مهم ترین این تجهیزات یعنی سوپرمارکت کابینتی بپردازیم و در مورد مشخصات آن و نحوه ی خرید انواع سوپرمارکت صحبت کنیم. اگر این مطلب برایتان جذابیت دارد، توصیه می کنیم ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

سوپرمارکت کابینتی چیست؟

خیلی از ما بعد از خرید از سوپرمارکت، عموماً نمی دانیم که با خریدهای خود چه کنیم و آن را کجا بگذاریم. برخی از این خریدها طبعاً به داخل یخچال می روند، اما برای قوطی های کنسرو، بسته های رشته و ماکارونی و ...چه کنیم؟

این جاست که بهترین گزینه، سوپرمارکت های کابینتی خواهد بود. در واقع این سوپرمارکت ها، نوعی سبد هستند که در داخل کابینت قرار می گیرند و به این ترتیب شما می توانید خریدهای سوپرمارکتی خود را با نظم و ترتیب داخل آن ها قرار بدهید.

یکی از بهترین ویژگی ها و مشخصات مربوط به سوپرمارکت کابینت این است که نظم بیشتری به محیط داخلی کابینت می دهند و جای هر چیزی را مشخص می سازند. در واقع با استفاده از این سبدهای سوپرمارکتی می توان ادویه جات، قوطی های مختلف و...را سر جای خود قرار داد و از جلوی چشم نیز پنهان کرد.

هم چنین جای سیب زمینی پیاز کابینتی نیز یکی دیگر از محصولاتی است کاربردهای فراوانی دارد.

انواع سوپرمارکت کابینتی سوپرمارکت های کابینتی ریلی

یکی از اصلی ترین انواع سوپرمارکت های کابینتی به شکل ریلی می باشند. همان طور که از نامشان نیز پیداست، سبد این سوپرمارکت ها روی نوعی ریل قرار گرفته است و بعد از باز کردن درب کابینت، می توانید سبدها را روی محور ریلی آن ها به جلو بکشید و به محتویات آن ها دسترسی داشته باشید. این نوع سوپرمارکت های کابینتی بیشتر به درد کابینت هایی می خورند که عمق زیادی دارند و می توانید سبدهای عمیقی داخل آن ها به کار برد.

سوپرمارکت های کابینتی یخچالی

یکی از اصلی ترین مزیت های سوپرمارکت های کابینتی یخچالی در این است که می توان هم از فضای داخل کابینت بهره برد و هم از فضایی که روی درب کابینت وجود دارد. در واقع به راحتی می توان سبدهای و محفظه هایی را روی درب کابینت تعبیه کرد و به این ترتیب بسته های کوچک تر را داخل آن ها قرار داد.

از فضای داخل کابینت نیز می توان برای چیدن بسته های بزرگ تر بهره برد.

در واقع سوپرمارکت های کابینتی یخچالی، میزان استفاده را از فضای داخل کابینت را کاملاً بهینه می سازند.

قیمت سوپرمارکت کابینتی

همان طور که اشاره کردیم، سوپرمارکت های کابینتی انواع زیادی دارند. گاهی می توان از سوپرمارکت یخچالی استفاده کرد و برخی مواقع نیز به سراغ سبدهای ریلی رفت.

قیمت یک سوپرمارکت کابینتی می تواند به فاکتورهای زیادی بستگی داشته باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

ابعاد سبد سوپرمارکت کابینتی

یکی از مهم ترین عواملی که در تعیین قیمت سوپرمارکت کابینتی مؤثر است، ابعاد سبدی است که در سوپرمارکت کابینتی به کار رفته است. طبیعتاً هر چقدر که این سبد ها بزرگ تر باشند، باید هزینه ی بیشتری برای خرید آن ها پرداخت کنید. توصیه می کنیم که برای خرید یک سوپرمارکت کابینتی، قبل از هر چیزی ابعاد داخلی خود کابینت را مد نظر داشته باشید. این سبدها باید درون کابینت جا بگیرند و بزرگ تر و یا کوچک تر نباشند.

جنس سبد سوپرمارکت کابینتی

یکی دیگر از عوامل دخیل در تعیین قیمت سوپرمارکت کابینتی این است که جنس سبد به کار رفته در آن ها چیست؟ گاهی مواقع ممکن است که این سبدها از جنس پلاستیک باشند که طبیعتاً قیمت پایین تری دارند. اما جنس های فلزی و استیل این سبدها، ممکن است گران تر باشند. البته نباید فراموش کرد که کیفیت سبدهای استیل و فلزی نیز بالاتر است. سبدهای چوبی یا از جنس mdf نیز در بازار موجود هستند. به هر صورت باید به سراغ سبدهایی بروید که بهترین تناسب را با دیگر اجزای کابینت های خانه تان دارند.

برند سوپرمارکت کابینتی

برندهای زیادی در داخل کشور اقدام به تولید سوپرمارکت های کابینتی می کنند و طبیعی است که این برندها قیمت های مختلفی داشته باشند. همواره به هنگام خرید کابینت سوپرمارکت به اعتبار و کیفیت برند آن توجه داشته باشید. چرا که این اعتبار، ارتباط مستقیمی با طول عمر و کیفیت جنس آن بستگی دارد.

ابزار و یراق سوپرمارکت کابینتی

اگر مثلاً به سراغ خرید سوپرمارکت کابینتی ریلی بروید، دقت داشته باشید که ریل و لولاهای به کار رفته در سبد این سوپرمارکت ها از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد تا نیاز به تعمیر و تعویض آن کمتر شود. هر چقدر که جنس و کیفیت یراق به کار رفته در سوپرمارکت کابینتی بهتر باشد، طبیعتاً سوپرمارکت شما نیز دارای طول عمر بیشتری خواهد بود و راحت تر می توانید از آن استفاده کنید.

خرید انواع سوپرمارکت و تجهیزات کابینتی

اما حالا که آشنایی کاملی با انواع سوپرمارکت های کابینتی پیدا کرده اید، زمانش رسیده که شما را با یکی از بهترین مراجع خرید تجهیزات کابینتی آشنا کنیم.

کابینت شاپ، مدت هاست که در این عرصه فعالیت می کند و بهترین اکسسوری و تجهیزات مربوط به کابینت ها را برای فروش عرضه می کند. شما می توانید بهترین اکسسوری کابینت را با مناسب ترین قیمت از این فروشگاه آنلاین خریداری کنید.

تنوع محصولات این وب سایت به قدری بالاست که اگر واقعاً می خواهید تجهیزات کابینتی تهیه کنید، دست خالی از آن جا بیرون نخواهید رفت.

کابینت سوپری کنار یخچال

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد این کابینت های سوپرمارکتی باید بدانید این است که معمولاً از این کابینت ها در کنار یخچال استفاده می شود. در واقع طول این کابینت ها به اندازه ی طول درب یخچال است و ظاهراً می تواند یکی از درب های یخچال محسوب شود. اما در واقع این کابینت ها بهترین جا برای قرار دادن خریدهای سوپرمارکتی به حساب می آیند.

در نهایت باید اشاره کنیم که این کابینت ها بسیار زیبا هستند و می تواند علاوه بر نظم و ترتیب، زیبایی خاصی نیز به آشپزخانه ببخشند.

به خصوص در آشپزخانه های کوچک که بحث نظم و ترتیب بسیار حائز اهمیت است. امیدواریم که این مطلب برایتان مفید بوده باشد. فراموش نکنید که این سوپرمارکت های کابینتی می تواند یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه تان باشند. پس همین الان اقدام به خرید آن ها کنید.

کد خبر 1618415

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سوپرمارکت ها انواع سوپرمارکت کابینت ها داخل کابینت داشته باشید نظم و ترتیب کار رفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، یکصد و نود و دومین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور هشتم اردیبهشت ماه با حضور اعضای شورا در وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه به دنبال درخواست اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل مسافری کشور در خصوص درخواست بازنگری در مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی شهری و همچنین ضرورت تصویب مشخصات علائم ممیزه ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی با توجه به اصلاح آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مورد زیر به تصویب رسید:

مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی

با توجه به تصویب ضوابط وسایل نقلیه برقی برای خدمت در ناوگان تاکسی شهری در جلسه یکصد و هشتاد و پنجم شورای عالی ترافیک شهرهای کشور، براساس توجیهات ارائه شده توسط اتحادیه مذکور با عنایت به نبود تجربه عملی قبلی از عملکرد خودروهای برقی و لزوم احتیاط در بهره برداری از آنها، اتحادیه حمل و نقل مسافری کشور با کمک پژوهشکده خودرو، سوخت و محیط زیست دانشگاه تهران ضمن بررسی مشخصات مصوب، پیشنهاد اصلاحی به شرح ذیل را که پس از طرح و بررسی بصورت ذیل مورد موافقت اعضای این شورای عالی قرار گرفت:

۱- خودروهای برقی معرفی شده باید شرایط اخذ شماره انتظامی برای خودروی شخصی را داشته باشند.

۲- خودروهای برقی معرفی شده باید سایر الزامات مربوط به خودروهای مناسب احتراقی موضوع مصوبات جلسات ۱۱۰ و ۱۸۱ و ۱۹۱ شورا را در خصوص ناوگان تاکسی شهری احراز نموده و در بحث ضوابط پیشران خودرو، مشخصات جدول ارائه شده ملاک عمل بوده و احراز انطباق شرایط خودرو با ضوابط مصوب از طریق دبیرخانه شورای عالی (با همکاری کمیته‌ فنی ذیربط و اتحادیه های ذیل سازمان شهرداری¬ها و دهیاری¬های کشور) صورت خواهد پذیرفت.

همچنین مقرر شد سقف تعداد ناوگان تاکسی برقی در هر شهر و تعداد پروانه صاده برای این نوع از ناوگان، متناسب با زیرساخت‌های ایجاد شده خصوصاً تعداد ایستگاه و رابط شارژ که از سوی شهرداری ذیربط به دبیرخانه شواری عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور اعلام می‌گردد، توسط این شورای عالی تعیین شود.

اعضای شورای عالی ترافیک بر ضرورت ارائه همه خدمات پشتیبانی این ناوگان توسط خودروسازان ذیربط خصوصاً باطری‌های بکار رفته، حداقل به مدت ۱۰سال از تاریخ واگذاری، تأکید کردند.

دیگر خبرها

  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی