Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان طی احکامی اعضای کمیسیون اصلی موضوع ماده ۵ آیین نامه تاسیس باشگاه‌های ورزشی را مشخص کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی طی احکام جداگانه سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، بنیامین شکوه‌فر معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌ها، سیدامیرحسین مطلبی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، علی جوادی سرپرست اداره ورزش و جوانان استان تهران و آرش فرهادیان بابادی مدیرکل توسعه ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها را به عنوان اعضای کمیسیون اصلی موضوع ماده 5 آیین نامه تاسیس باشگاه‌های ورزشی منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در احکام صادر شده توسط دکتر سجادی آمده است:

" نظر به تخصص تعهد و تجربه جنابعالی، به استناد ماده 5 آیین نامه اجرایی قانون اجازه تاسیس باشگاه ورزشی و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت، به شماره(70450 / ت464 هـ) مورخ 22 دی ماه 1370 و مصوبه شماره 33903 / ت 55421 هـ مورخ 22 خردادماه 1397 هیات محترم وزیران، به موجب این ابلاغ به عنوان "عضو کمیسیون اصلی موضوع ماده 5 آیین نامه اجرایی مزبور" منصوب می گردید. امید است با اتکال به خداوند متعال  و بهره‌گیری از همکاری سایر اعضا، در انجام تکالیف مقرر در آیین نامه، موفق و موید باشید."

اعتراض فدراسیون کشتی به وزارت ورزش و جوانان درخصوص عملکرد نادو


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان تاسیس باشگاه آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: نقش آموزش‌وپرورش در مهارت‌آموزی، سال‌هاست که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دیدار روز گذشته کارگران نیز مجدد به آن اشاره فرمودند.

وی افزود: از مسیر تقویت آموزش‌های فنی، حرفه‌ای و مهارتی، به عنوان یکی از قطعه‌های پازل توسعه اقتصادی کشور، برنامه‌ریزی شد؛ دولت مردمی در جلسه دیروز هیئت وزیران، به پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش، آیین نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان را تصویب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد