Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:56:02 GMT

۱۰۰۰ مبلغ از اصفهان به سراسر کشور اعزام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۹۳۷۴

۱۰۰۰ مبلغ از اصفهان به سراسر کشور اعزام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام عبدالرسول احمدیان روز دوشنبه افزود: این دفتر با توجه به رسالت فرهنگی، تبلیغی و انقلابی خود برای تبلیغ دین مبین اسلام و گسترش معارف اسلامی در ماه مبارک رمضان با رویکرد جهاد تبیین، مُبلغان را به صورت فردی و گروهی اعزام کرده است.

وی افزود: با توجه به ضرورت رونق محافل دینی در زمان کاهش همه‌گیری ویروس کرونا که در سال‌های گذشته با محدودیت‌های زیادی روبه‌رو بوده است، اعزام حداکثری مُبلغان برای ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: در ابتدای شیوع ویروس کرونا، فعالیت‌های تبلیغی حضوری کاهش چشمگیری داشت و عمده فعالیت‌ها به صورت تبلیغ مجازی انجام شد و در سال بعد با گسترش واکسیناسیون و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تبلیغ حضوری افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در سال جاری با مطلوب‌تر شدن شرایط و با تأکید بر دستورالعمل‌های بهداشتی، اعزام حضوری رشد بیشتری پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام احمدیان تصریح کرد: در پایان سال گذشته با هدف ارتقا سطح علمی و مهارتی مبلغان، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی تبلیغ با محوریت نهج‌البلاغه به صورت حضوری و ۳۲ عنوان دوره و کارگاه با موضوعات اعتقادی، قرآن و تفسیر، احکام شرعی، جامعه‌شناسی، روانشناسی و… به صورت مجازی برگزار شد.

وی گفت: پیوست رسانه‌ای برای تبلیغ ماه مبارک رمضان به مبلغان ابلاغ شده که ضروری است امتداد رسانه‌ای فعالیت‌های تبلیغی حتی بعد از ماه مبارک رمضان نیز حفظ شود.

کد خبر 5459169

منبع: مهر

کلیدواژه: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اعزام مبلغان ماه رمضان 1401 ویروس کرونا بوشهر ماه رمضان 1401 خراسان رضوی کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری مسافران نوروزی آمار کرونا روز طبیعت سفرهای نوروزی مشهد خطبه های نماز جمعه ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان

عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد؛ این گروه زائران حج عمره از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری بودند که از این فرودگاه به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

بنا بر اعلام قبلی، اعزام ۲۵۵ زائر عمره مفرده از فرودگاه اصفهان در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفری و توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۷ انجام شد و زائرین اعزامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه به اصفهان باز می‌گردند.

کد خبر 749470

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟