Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:35:19 GMT

طرح ضیافت الهی در 26 بقعه متبرکه استان قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۹۴۵۸

طرح ضیافت الهی در 26 بقعه متبرکه استان قزوین برگزار می شود

حجت الاسلام رضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح ضیافت الهی اذعان کرد: طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان است که در طول ماه مبارک در بیست و شش ۲۶ بقعه متبرکه در سطح استان قزوین اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: برای اجرای این طرح بیست و دو مُبلغ از قم و دوازده مُبلغ بومی فعالیت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز کرد: بیست و شش بقعه در سطح استان شامل این طرح هستند که تمامی بقعه‌های شهر قزوین و چندین بقعه از اطراف و شهرستان‌ها دیگر استان که عبارت اند از بقعه سید علی شارینی در شهرستان شال، منور خاتون در دانسفهان، امامزاده عبدالقهار کلنجین در آوج و امامزاده سلیمان در شهرستان البرز طرح ضیافت الهی را برگزار می‌کنند.

این مسئول در خصوص برنامه‌هایی که تحت عنوان ضیافت الهی برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: این طرح شامل برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین المللی، جزءخوانی و اعزام مبلغ به روستاها محروم، توزیع بسته معیشتی به خانواده‌ها کم بضاعت، جلسات تفسیر قرآن با حضور مفسر مجرب از قم است.

کد خبر 5459185

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح ضیافت الهی اداره کل اوقاف قزوین قزوین ویروس کرونا بوشهر ماه رمضان 1401 خراسان رضوی کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری آمار کرونا مسافران نوروزی روز طبیعت سفرهای نوروزی مشهد خطبه های نماز جمعه طرح ضیافت الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در بازی‌های هفته بیست و پنجم، تیم شمس آذر قزوین در خانه به مصاف تیم پیکان می‌رود.

این بازی فردا از ساعت ۱۸ و ۲۰ در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار می‌شود.

بازی با نظر کمیته انظباتی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

آغاز لیگ هندبال نونهال استان

این رقابت‌ها با حضور تیم‌های مقاومت آبیک، پویا تاکستان، کیان تاکستان، نوژیان قزوین بصورت دوره‌ای برگزار خواهد شد.

این مسابقات از روز جمعه در تاکستان آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد