Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:33:00 GMT

دستگیری سارقان حرفه‌ای در عجب‌ شیر

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۹۴۶۵

دستگیری سارقان حرفه‌ای در عجب‌ شیر

سرهنگ عبدی گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان عجب شیر با تشکیل اکیپی از عوامل پلیس‌های تخصصی و انتظامی ضمن هماهنگی با مراجع قضایی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با سارقان و فروشندگان موادمخدر را در یکی ازمحل‌های آلوده و جرم خیز شهرستان اجرا کردند.

 با اجرای این طرح ماموران موفق شدند تعداد سه سارق حرفه‌ای و سابقه دار و ۲ نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و تعداد چهار دستگاه دینام بزرگ سرچاهی،۱۱دستگاه دینام برقی، سه عدد تابلوی بزرگ برق، چندین شاخه نبش آهنی و ۱۰۰ متر سیم کابل مخابرات سرقتی به ارزش ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیارد ریال را که به صورت ماهرانه در داخل انبار علوفه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کنند.

 در این طرح همچنین مقادیری از انواع موادمخدر سه دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

در این طرح یک نفر سارق دیگر نیز شناسایی و تلاش جهت دستگیری وی ادامه دارد.

متهمان پس از تحویل به مراجع قضایی روانه زندان شدند.

 برقراری امنیت بسیار حائز اهمیت بوده و پلیس با بکارگیری تمام توان خود آماده مقابله با هرگونه هنجارشکنی و برخورد با مخلان نظم و امنیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی گفت: در پی گزارشات متعدد سرقت‌های سریالی وسایل و کابل‌های برق از باغ ویلا‌های شهرستان طرقبه شاندیز، عملیات تجسس پلیس آغاز شد.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته و حضور میدانی موفق شدند یکی از متهمین را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.
حسینی تصریح کرد: دربازرسی از مخفیگاه این متهم تعداد قابل توجهی وسایل و ابزار آلات و کابل‌های برق کشف و متهم د ر اعترافات خود به وجود ۴ نفر همدست اعتراف کرد.
سرهنگ حسینی خاطر نشان کرد: با اجرای عملیات غافلگیرانه  ۴ نفر دیگر از متهمان که در ارتکاب سرقت‌های متعدد همکاری داشتند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و به بیش از ۵۰ فقره سرقت وسایل مردم اعتراف کردند.
همچنین سرهنگ سید جواد حسینی فت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد وسایل از باغات و ساختمان‌های در حال ساخت در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند یک نفر متهم را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی با عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقادیر قابل توجهی اقلام مسروقه شامل ۱۰ دستگاه انواع سنگ فرز، ۳ دستگاه اره برقی، ۳ دستگاه دریل برقی، ۲ دستگاه هیلتی بزرگ، ۱ دستگاه جوش، ۳ دستگاه کفکش، ۳ دستگاه پمپ آب، یک دستگاه پمپ باد، یک دستگاه موتور بالابر، ۲ دستگاه موتور کولر و مقدار زیادی کابل برق کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز اظهار کرد: متهم در مواجهه با مستندات پلیس تاکنون به ۳۰ فقره سرقت وسایل و ابزارآلات از ساختمان‌ها و باغ‌های سطح شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه