Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم‌مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از امضا و ابلاغ متمم بخشنامه آیین‌نامه حمایت از فعالیت‌های فناورانه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دکتر طهرانچی ریاست محترم دانشگاه خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ "وحید ضرغامی" قائم‌مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به امضا و ابلاغ متمم بخشنامه آیین‌نامه حمایت از فعالیت‌های فناورانه اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دکتر طهرانچی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی، از برداشتن گام بلندی دیگر در راستای حمایت بیش از پیش از فعالیت فناورانه و دانش‌بنیان اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مهم‌ترین دستاوردهای متمم بخشنامه اشاره کرد و گفت: بر این اساس کاهش ساعت موظفی تدریس اعضای هیئت علمی فناور را به موازات افزایش ظرفیت پایان‌نامه‌های مرتبط با حوزه فناوری را شاهد خواهیم بود. ضمن اینکه الزام به افزایش حق مرتبه علمی مشابه هیئت علمی نوع الف و همچنین تعیین تکلیف شرایط احراز مشاور و استادکار نیز بخشی دیگر از این بخشنامه را شامل می‌شود.

ضرغامی با بیان اینکه بخشنامه جدید بستر ارائه تسهیلات به اعضای هیئت علمی فعال در حوزه فناوری را تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: بر این اساس بخشی از زیرساخت‌های راکد مجدداً فعال می‌شود تا در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی شاهد اتفاقات مثبت از جمله کارآفرینی و اشتغالزایی باشیم.

قائم‌مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در این بخشنامه به ظرفیت جذب کارآموز و لزوم آموزش نیروی متخصص اهمیت داده شده و بسیاری از تسهیلات با جذب نیروی انسانی و کارآموز ارائه خواهد شد.

وی تصریح کرد: توجه مضاعف به ظرفیت مشاوره اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بخشی دیگر از مختصات بخشنامه ابلاغی است و برای افراد متخصصی که به شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها مشاوره می‌دهند نیز امتیازات متعددی ارایه می‌شود.

ضرغامی با اشاره به برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های لازم در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری از راه‌اندازی سامانه عرضه و تقاضا در بازار دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تحقق سند تحول دانشگاه و هم جهت با نام‌گذاری سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین گام‌های مهم و اساسی برداشته خواهد شد.

رصد و پایش محتواهای شناسنامه‌دار در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی فناوری و نوآوری معاونت تحقیقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • ببینید | نقشه خیزش اعتراضی در دانشگاه‌های آمریکا
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد