Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:43:36 GMT

فوتی‌های تصادفات نوروزی در خراسان جنوبی ۷۱ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۹۶۲۸

فوتی‌های تصادفات نوروزی در خراسان جنوبی ۷۱ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ۵۱ درصدی ترددها در محورهای خراسان جنوبی اظهار کرد: ۵ میلیون تردد در تعطیلات نوروزی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه با همراهی مردم خوشبختانه امسال شاهد کاهش ۷۱ درصدی فوتی‌های تصادفات بوده‌ایم، بیان کرد: در نوروز امسال ۸ نفر از هموطنان ما جان خود را از دست داند که این آمار در نوروز سال گذشته ۲۸ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توقیف ۸۰۰ خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز خبر داد و بیان کرد: تخلفات حادثه ساز استان در نوروز امسال ۷۳ درصد افزایش داشته است.

به گفته وی در طرح نوروزی پلیس ۸ هزار تخلف حادثه ساز در استان اعمال قانون شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین تخلفات با ۲۷ درصد مربوط به عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه و تجاوز و انحراف به چپ بوده است، عنوان کرد: ۵۲ درصد واژگونی خودروها و خروج از محور را داشتیم که ناشی از خستگی و خواب‌آلودگی و همچنین عدم مدیریت زمان سفر از سوی راننده‌ها بوده است.

سردار فرشید با بیان اینکه بیشترین تردد مربوط به محورهای زاهدان- نهبندان و بیرجند- قاین بوده است، گفت: محور راور- دیگ رستم و دیهوک نیز بیشترین حجم تصادفات و فوتی‌ها را داشته است.

وی اظهار داشت: طی ۲ تماس مردمی مأموران پلیس به ۲ نفر از هموطنان که در جاده‌های استان دچار مصدومیت شده و جان آن‌ها به خطر افتاده بود توسط مأموران امدادرسانی شد.

کد خبر 5459194

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان جنوبی ناصر فرشید نوروز 1401 ویروس کرونا بوشهر ماه رمضان 1401 خراسان رضوی کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری آمار کرونا مسافران نوروزی روز طبیعت سفرهای نوروزی مشهد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا


طباطبایی مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزد گفت: حادثه واژگونی خودروی تیبا، ساعت ۱۷:۲۶ در محور هرابرجان به سمت توتک- ۱۰ کیلومتری توتک چهار مصدوم و یک  فوتی بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: مصدومان با ۲ کد امدادی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • یک فوتی در حادثه واژگونی خودروی تیبا
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت