Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارس خبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین صبح امروز در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان که در گلزار شهدای حسین رضا ورامین برگزار شد، اظهار کرد: گرامی میداریم نام و یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای گلزار حسین رضا را و هدف از برگزاری اولین جلسه شورای اداری در این گلزار و در این مکان مقدس تجدید میثاق و بیعت با شهدای والامقام است که سال را با نام و یاد شهدا، تفکرات و آرمان های والای شهدا آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از همه رؤسای ادارات می‌خواهم در رسیدگی به امورات مردم اهتمام داشته باشند و شهدا را الگوی فعالیت‌های خود قرار دهند و به طور جهادی عمل کنند تا همچون شهدا پیرو ولایت باشند و با تمام وجود در مسیر ولایت حرکت کنند و منویات مقام معظم رهبری را در خصوص شعار سال که فرمودند را با درایت و جدیت بیشتر انجام دهند.

فرماندار ورامین افزود: در عملیاتی کردن شعار سال باید جدیت داشته باشیم، نباید بگذاریم شعار سال که توسط حضرت امام خامنه‌ای بیان شده در حد شعار باقی بماند، رهبر انقلاب در سخنرانی اول فروردین‌ماه فرمودند که باید مسؤولان شعار سال را عملیاتی کنند، در خصوص شعار سال باید برنامه‌ریزی داشته باشند و فضاسازی و بسترسازی مناسب در خصوص اجرایی شدن شعار سال را در دستور کار قرار دهید تا مردم همانند گذشته که همیشه در وسط میدان بودند و در اجرایی شدن شعار سال همراه نظام و انقلاب هستند.

درویشی بیان کرد: برگزاری جلسه شورای اداری در گلزار شهدا به این دلیل است که در مسیر خدمت به مردم از آبروی خود مایه بگذاریم همانطور که شهدا در مسیر دفاع از حریم کشور از جان خود مایه گذاشتند تا کشور در اقتدار باشد، باید برای خدمتگزاری به مردم از یکدیگر پیشی بگیریم، اگر به مردم خدمت کنیم و رضایتمندی مردم را به دست بیاوریم مطمئن باشید مردم از نظام و انقلاب راضی خواهند شد و رضایت مردم همان رضایت خداوند متعال است.

وی ابراز کرد: امیدوارم در آخرین جلسه شورای اداری که در همین گلزار مقدس برگزار می‌شود اقدامات لازم  در خصوص خدمتگزاری به مردم را داشته باشید و کارنامه درخشانی را در راستای ارائه خدمات به مردم داشته باشید تا شرمنده شهدا نباشیم، کارنامه قابل دفاع یعنی حرکت در مسیر ولایت، خدمتگزاری به مردم و الگوی برداری از شهدا در راستای پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار ورامین اظهار کرد: توقع ما از رؤسای ادارات این است که با نگاه جهادی در سال جدید کار کنند، اولویت ها مشخص شده است و تحقق آنها مطالبه ما خواهد بود.

درویشی افزود: به مناطق حاشیه ای و روستایی حساس هستم و باید ادارات به این مناطق و حل مشکلات مردم نگاه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: حضور شخص ریاست اداره در جلسات فرمانداری اجباری است و  اگر رئیسی نماینده ای را بدون دلیل موجه به جلسه فرمانداری بفرستد از حضور نماینده جلوگیری خواهیم کرد.

فرماندار ورامین تصریح کرد: ارزشیابی مدیران و کیفیت آن توسط فرمانداری تغییر خواهد کرد و ملاک ارزشیابی بر اساس خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

فرماندار ورامین گفت: ۴۰۰ هکتار بافت فرسوده در شهرستان وجود دارد، به هیج وجه با ساخت و ساز غیرمجاز کنار نخواهیم آمد و ورود ما به این معضل خصوصا در بخش کشاورزی جدی است.

مسؤولان شهرستان ورامین در راستای خدمت رسانی به مردم گام بردارند

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در ادامه این جلسه، اظهار کرد: شهدا در وصیت نامه های خودشان با ما حرف می زنند، وصیت نامه شهدا را بخوانیم و اگر خون دادند حرفشان چه بود و سپس تصمیم بگیریم و در این مسیر حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه مدیریت و مسؤولیت ها همیشگی نیست و دوام ندارد و گذرا است افزود: حال که خدا به ما توفیق داده و در این نظام مقدس جمهوری اسلامی در یک جایگاه مدیریتی قرار گرفیتم طوری عمل کنیم که در پیشگاه امام و شهدا و امام زمان روسفید باشیم.

محمودی ضمن بیان اینکه امروز هیچ عبادتی بالاتر از خدمت رسانی به مردم نیست افزود: مسؤولان شهرستان ورامین در راستای خدمت رسانی به مردم گام بردارند تا مردم طعم این خدمت رسانی را بچشند.

وی گفت: گلزار شهدای حسین رضا در بسیاری از مواقع بسته است، مردم نه از بیرون می تواند داخل گلزار را ببینند و نه حتی خانواده شهدا نمی تواند داخل گلزار بیاید، در حالیکه این امامزادگان، امامزادگان عشقند، باید همیشه و در همه حال در دسترس باشند و ضروری است نسبت به این مهم توجه و فکری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ابراز کرد: امیدوارم با همفکری، همدلی و تدوین یک دستورالعمل روشن برای گلزار شهدا ورامین یک برنامه خوبی داشته باشیم و از وضع موجودی که خیلی ها گله مند هستند عبور کنیم.

تریبون نمازجمعه در اختیار همه مسؤولان است

حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد نیز در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان، اظهار کرد: باید در ابتدای سال جدید و قرن جدید، نوآوری و ابتکار داشته باشیم که بازدهی داشته باشد وگرنه همان برنامه های تکراری و روتین سال را پیش خواهیم رفت.

وی گفت: قطعا با ابتکارات جدید می شود گام های موثری را در راستای پیشرفت کار، توسعه شهر و همچنین خدمت رسانی به مردم برداشت.

امام جمعه خیرآباد افزود: مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبیین، اگر خدمات نظام و جمهوری اسلامی و انقلاب را به مردم نگوییم دشمنان به مردم دروغ خواهند گفت و نتیجه آن این می شود که می گویند جمهوری اسلامی چه کاری کرده است.
طزری خاطرشان کرد: باید در بین مردم حضور داشت تا بدانند فاصله ای بین مردم و مسؤولین وجود ندارد.

وی تصریح کرد: تریبون نمازجمعه در اختیار همه مسؤولان است و مسؤولان می توانند اقداماتی که انجام شده را از این تریبون به مردم بازگو کنند تا مردم بدانند در جامعه اسلامی کار شده است، لذا مسؤولان این فرصت مناسب را از دست ندهند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه خیرآباد مجید درویشی فرماندار ورامین خدمت رسانی به مردم جلسه شورای اداری فرماندار ورامین جمهوری اسلامی گلزار شهدا شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود