Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:37:13 GMT

قوانین ورود به کشور عراق به روز رسانی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۹۶۸۸

قوانین ورود به کشور عراق به روز رسانی شد

آقای میر اکبر رضوی گفت: کشور عراق آخرین مقررات سفر به کشور عراق را اعلام کرده و براساس آن شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند، طبق قوانین و دستور العمل‌های این کشور اقدام به جابه جایی مسافران کنند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور تمامی مسافران بالای ۱۲ سال ملزم به ارائه گواهی واکسیناسیون کرونا که از آخرین نوبت دریافت آن‌ها ۱۴ روز گذشته باشد یا ارائه جواب منفی آزمایش PCR در محدوده ۷۲ ساعت به پرواز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واکسن‌های مورد تائید فایزر، مدرنا، آسترازنکا، جانسون، سینوفارم و سینوواک است.

فهرست مراکز تأیید شده آزمایش تشخیص مولکولی مسافران برون مرزی در لینک ارائه شده قابل دریافت است. https://health.behdasht.gov.ir جواب تست PCR یا کارت واکسیناسیون باید به زبان انگلیسی باشد.

طبق آخرین قوانین ارائه شده مسافران ایرانی که واکسن‌های مورد تایید کشور عراق را نداشته باشند، باید تست پی سی آر منفی ارائه کنند.

براساس آخرین قوانین سازمان بهداشت جهانی باید برای تمامی سفر‌های خارجی مسافران علاوه بر تزریق کامل دوز‌های واکسن، تست‌های منفی پی سی آر هم ارائه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرواز داخلی پرواز خارجی کشور عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد

 اسپن بارت اید، وزیر امور خارجه نروژ امروز دوشنبه در دومین روز از مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، کشور‌های غربی را به استاندارد‌های دوگانه متهم کرد.

با شروع جنگ وحشیانه در غزه و اوکراین، وزیر امور خارجه نروژ استدلال کرد که حمایت غرب از این کشور جنگ زده اروپایی با آنچه در مورد نقض قوانین بین المللی در غزه است، تفاوت دارد.

اید گفت: «بسیاری از کشور‌های غربی در استفاده از همان زبانی که در برابر نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه استفاده می‌کنند، تردید داشتند، به‌عنوان مثال، زمانی که روسیه در اوکراین آنها را نقض می‌کند، ما به راحتی آن را به کار می‌بریم، اما در غزه اینگونه نبود».

نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) که از روز یکشنبه آغاز شد، در بحبوحه جنگ وحشیانه جاری اسرائیل در غزه برگزار می‌شود که طی آن بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک شهید شدند و ده‌ها هزار نفر مجروح، یا مفقود شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان