Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:44:43 GMT

راه اندازی ۹۲ آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۹۷۳۰

راه اندازی ۹۲ آشپزخانه اطعام مهدوی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عرب ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۹۲ آشپزخانه اطعام مهدوی همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان در سطح استان افتتاح و راه اندازی شده است.

وی توزیع غذای گرم، افطاری ساده و بسته‌های معیشتی به مددجویان این نهاد را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: تهیه و توزیع ۵۸۵ هزار و۳۶۸ پرس غذای گرم و افطاری ساده با همکاری مراکز نیکوکاری در برنامه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت ۷۱ مرکز نیکوکاری در سطح استان بیان داشت: با همکاری این مراکز ۴۶ هزار و۳۵۰ سبد غذایی بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در راستای جذب حامیان ستاد ارتباطی با حامیان در استان تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: پایگاه‌های جذب حامی در سطح ادارات تابعه و همچنین محل‌های پیش بینی شده در مساجد و تکایا در نیمه دوم ماه مبارک بویژه شب‌های لیالی قدر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی راه اندازی می‌شود.

وی از ایجاد پویش‌های هدفمند و مؤثر محلی و منطقه‌ای توسط مراکز نیکوکاری، سایر مؤسسات خیریه و گروه‌های جهادی در راستای جذب منابع خبر داد و بیان داشت: طرح مفتاح الجنه با حضور مسئولین و خیرین جهت بازدید از منازل مددجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط امداد و مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

عرب اضافه کرد: جهت مشارکت کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان در طرح اطعام مهدوی با شعار" هر کارمند یک خانواده اطعام مهدوی" برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

کد خبر 5459203

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد عرب ماه رمضان 1401 ویروس کرونا بوشهر ماه رمضان 1401 خراسان رضوی کرمانشاه ماه مبارك رمضان گردشگری آمار کرونا مسافران نوروزی روز طبیعت سفرهای نوروزی مشهد خطبه های نماز جمعه اطعام مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت