Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد از برداشتن گام بلندی دیگر در راستای حمایت بیش از پیش از فعالیت فناورانه و دانش بنیان اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به امضا و ابلاغ متمم بخشنامه آیین نامه حمایت از فعالیت‌های فناورانه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی طهرانچی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی، از برداشتن گام بلندی دیگر در راستای حمایت بیش از پیش از فعالیت فناورانه و دانش بنیان اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مهمترین دستاورد‌های متمم بخشنامه اشاره کرد و گفت: براین اساس کاهش ساعت موظفی تدریس اعضای هیئت علمی فناور را به موازات افزایش ظرفیت پایان نامه‌های مرتبط با حوزه فناوری را شاهد خواهیم بود. ضمن اینکه الزام به افزایش حق مرتبه علمی مشابه هیئت علمی نوع الف و همچنین تعیین تکلیف شرایط احراز مشاور و استادکار نیز بخشی دیگر از این بخشنامه را شامل می‌شود.

ضرغامی با بیان اینکه بخشنامه جدید بستر ارایه تسهیلات به اعضای هیئت علمی فعال در حوزه فناوری را تسهیل می‌کند خاطرنشان کرد: براین اساس بخشی از زیرساخت‌های راکد مجددا فعال می‌شود تا در واحد‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی شاهد اتفاقات مثبت از جمله کارآفرینی و اشتغالزایی باشیم.

قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در این بخشنامه به ظرفیت جذب کارآموز و لزوم آموزش نیروی متخصص اهمیت داده شده و بسیاری از تسهیلات با جذب نیروی انسانی و کارآموز ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد: توجه مضاعف به ظرفیت مشاوره اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بخشی دیگر از مختصات بخشنامه ابلاغی است و برای افراد متخصصی که به شرکت‌ها و استارت آپ‌ها مشاوره می‌دهند نیز امتیازات متعددی ارایه می‌شود.

ضرغامی با اشاره به برنامه ریزی و سیاست گذاری‌های لازم در معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری از راه اندازی سامانه عرضه و تقاضا در بازار دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و فناور دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تحقق سند تحول دانشگاه و هم جهت با نامگذاری سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین گام‌های مهم و اساسی برداشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فعالیت فناورانه دانشگاه آزاد ساعت موظفی اساتید وحید ضرغامی علمی دانشگاه آزاد اسلامی اعضای هیئت علمی فناوری و نوآوری اعضای هیات علمی معاونت تحقیقات دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

کد خبر 6090389 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی