Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:55:33 GMT

کدام هدایای تبلیغاتی شرکتی را برای عیدی انتخاب کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۰۹۹۸۰

کدام هدایای تبلیغاتی شرکتی را برای عیدی انتخاب کنیم؟

توسعه کسب‌وکارها و افزایش رونق فروش، فضای رقابتی تنگاتنگی را بین برندهایی که در یک زمینه فعالیت می‌کنند، ایجاد کرده است. - اخبار بازار -

هر برندی بسته به منش و اهداف خود از روش‌های رایج و گاهی متفاوت از سایر کسب‌وکارها برای نشان دادن وجه تمایز و برتری خود نسبت به رقبایش استفاده می‌کند. تیم‌های بازاریابی هر شرکتی با در نظر گرفتن بهترین زمان برای جلب نظر مخاطبان، اقدام به تبلیغات و بازاریابی می‌نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه هدایای تبلیغاتی شرکتی به مخاطبان از جذاب‌ترین و تأثیرگذارترین روش‌های تبلیغاتی است. آیا تصمیم گرفته‌اید که کدام هدایای تبلیغاتی شرکتی را برای عید انتخاب کنید؟

یکی از بهترین فرصت‌ها برای تبلیغات، روزهای پایانی سال است. در این روزها بسیاری از برندها و شرکت‌های شناخته‌شده از فرصت استفاده می‌کنند و با ارائه هدایای تبلیغاتی به افراد موردنظر خود، نظر مثبت آن‌ها را به سوی نام تجاری خود جذب می‌نمایند. به همین دلیل، بازار هدایای تبلیغاتی در پایان سال داغ است. مهم نیست که هدایای تبلیغاتی را به منظور ابراز قدردانی از کارمندان و همکاران خود تهیه می‌کنید یا برای جلب نظر مخاطبانتان؛ ارائه هدایای تبلیغاتی به افراد همیشه روشی مؤثر برای ماندگاری یک نام تجاری در اذهان عمومی است.

طیف گسترده‌ای از هدایای تبلیغاتی شرکتی وجود دارد؛ از پاوربانک تبلیغاتی گرفته تا کلاه و فولدر تبلیغاتی. همین تنوع فراوان گاهی انتخاب هدیه را دشوار می‌سازد. اما نیازی به نگرانی نیست. هر هدیه تبلیغاتی را که انتخاب کنید، دریافت‌کنندگان آن شیفته آن خواهند شد و تا مدت‌های طولانی از آن استفاده می‌کنند. زیرا همه افراد دوست دارند هدیه بگیرند؛ به‌ویژه یک هدیه جذاب به مناسبت سال نو. بااین‌حال، بهتر است در زمان انتخاب هدایای تبلیغاتی به‌ویژه هدایای تبلیغاتی شرکتی به مناسبت سال نو، کمی بیشتر دقت کنید و هدیه‌ای شگفت‌انگیزتر و مناسب را تهیه کنید.

بهترین هدایای تبلیغاتی به مناسبت سال نو

انواع گوناگونی از هدایای تبلیغاتی شرکتی وجود دارد که هر برندی متناسب با نوع کسب‌وکار خود یا بودجه در نظر گرفته و سلیقه تیم بازاریابی خود می‌تواند اقدام به سفارشی‌سازی آن‌ها نماید. از همین رو، دست شرکت‌ها برای انتخاب بهترین  هدایای تبلیغاتی  به مناسبت سال نو باز است. با این حال، توصیه کارشناسان بازاریابی به شرکت‌ها این است که به سراغ محصولات کاربردی بروید. زیرا این نوع هدایای تبلیغاتی هیچ‌گاه بی‌ارزش تلفی نمی‌شوند و تا پایان عمر خود همراه دریافت‌کننده هدیه باقی می‌مانند.

 

همچنین، بازاریابان پیشنهاد می‌کنند که در زمان سفارشی‌سازی هدایای تبلیغاتی به سراغ شرکت‌های معتبر هدایای تبلیغاتی بروید و آماده‌سازی محصولات تبلیغاتی خود را به آن‌ها بسپارید. اصلی‌ترین دلیل این موضوع را می‌توان به کیفیت محصولات سفارشی مرتبط دانست. شرکت‌های تبلیغاتی باسابقه و معتبر هیچ‌گاه به سراغ اجناس بی‌کیفیت نمی‌روند. ازاین‌رو، خیال شما را در این ایام پایانی سال که با انبوهی از کارها مشغول است، آسوده می‌سازد. علاوه بر این، این شرکت‌ها با برنامه‌‌ریزی‌های به موقع و درست خود، هدایای تبلیغاتی سفارشی شما را در مناسب‌ترین زمان آماده می‌کنند و شما را منتظر باقی نمی‌گذارند.

آیا ست تبلیغاتی مناسبی برای ارائه به مناسبت سال نو وجود دارد؟

همان‌طور که گفته شد، تنوع بی‌نظیر هدایای تبلیغاتی امکان تهیه هر هدیه‌ای را متناسب با انواع سلیقه‌ها فراهم کرده است. یکی از مدل‌های جذاب و دوست‌داشتنی ارائه هدایای تبلیغاتی به صورت ست های تبلیغاتی است. ست های تبلیغاتی در حقیقت، هدایای تبلیغاتی محبوبی هستند که درون بسته‌بندی‌های شکیل و چشم‌نواز قرار گرفته‌اند. این نوع هدایای شرکتی بدون نیاز به بسته‌بندی‌های ثانویه، به همراه نام تجاری حک‌شده بر روی محصولات تبلیغاتی و نیز جعبه بسته‌بندی به صورت سفارشی آماده می‌شوند.

از منحصربه‌فردترین و محبوب‌ترین ست های تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ست سررسید

ست سررسید  ازجمله ست‌های پرطرفدار به مناسبت عید است که بسیاری از شرکت‌های مطرح، آن را به عنوان عیدی به مخاطبان خاص و کارمندان نمونه خود ارائه می‌کنند. این نوع ست که در بسته‌بندی زیبایی قرار دارد از سررسید تبلیغاتی به همراه سایر محصولات تبلیغاتی همچون پاوربانک، خودکار تبلیغاتی، جاکلیدی و غیره تشکیل شده است.

 

ست مدیریتی

ست مدیریتی را به‌جرئت می‌توان یک هدیه خاص و به‌یادماندنی در نظر گرفت که دریافت‌کننده آن مدیران برتر، افراد رده‌بالا و مخاطبان ویژه هستند. از همین رو، اقلام درون این ست ها را می‌توان بسته به نظر، بودجه و حتی جنسیت افراد دریافت‌کننده هدیه تغییر داد. ست های مدیریتی بسته به اقلام درون آن می‌توانند در دسته هدایای تبلیغاتی لوکس یا هدایای تبلیغاتی با بودجه متوسط قرار بگیرند. ازجمله اقلام درون  ست مدیریتی  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیف پول چرمیجاکلیدیجا کارتیپاوربانک تبلیغاتیاسپیکرخودکار تبلیغاتیشارژر فندکی و کابل شارژفلش مموری

ست خودکار روان‌نویس تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی همیشه از پرکاربردترین هدایای تبلیغاتی بوده است. انواع گوناگون خودکار تبلیغاتی با ظاهر و رنگ‌های چشم‌گیر برای ارائه به مخاطبان در کمپین‌های مختلف وجود دارد. اگر به دنبال یک عیدی خاص و کاربردی برای ارائه به مخاطبان و کارمندان خود هستید که مدت‌ها در هر مکانی همراه آن‌ها باشد؛ بهتر است به سراغ ست خودکار روان‌نویس تبلیغاتی بروید. این نوع ست، از خودکارهای تبلیغاتی زیبا درون یک بسته‌بندی شیک و محکم تشکیل شده است تا ارزشی بیشتر از بودجه مصرف‌شده برای سفارشی‌سازی آن را به نمایش بگذارد.

از کدام شرکت تبلیغاتی برای سفارش هدایای تبلیغاتی عید استفاده کنیم؟

یافتن یک شرکت معتبر با سابقه خوب در زمینه هدایای تبلیغاتی در روزهای پایانی سال سخت است. شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش از نام‌های شناخته‌شده و باسابقه درخشان در این زمینه است. مجموعه‌ها و شرکت‌ها می‌توانند جهت دریافت راهنمایی و سفارش هدایای تبلیغاتی باکیفیت به مناسبت عید و سایر کمپین‌های تبلیغاتی خود، با متخصصان بازاریابی شرکت پیشکش تماس بگیرند. شماره تلفن 02188308440 و وب‌سایت این شرکت راه‌های ارتباط با شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش است.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارائه هدایای تبلیغاتی هدایای تبلیغاتی مناسبت سال نو خودکار تبلیغاتی بسته بندی شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۰۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ حسن ابوالحسینی گفت: در پی شکایت یک شهروند یزدی به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری دریافت وام، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی با مشاهده کانال تلگرامی دریافت وام بدون ضامن، مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال به شماره حساب اعلام شده واریز کرده و پس از آن وی دیگر جواب شماره تلفن داده نشد. 

رئیس پلیس فتا افزود: با انجام تحقیقات بیشتر و اقدامات پلیسی توسط کارشناسان این پلیس، متهم که در یکی از استان‌های غرب کشور ساکن بود، شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتای استان یزد انتقال یافت. 

ابوالحسینی خاطرنشان ساخت: متهم در مواجهه با مستندات و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارشناسان ضمن اقرار به جرم خود، اعتراف کرد که با درج آگهی در شبکه‌های اجتماعی با موضوع وام بانکی، از شهروندان کلاهبرداری می‌کرده است. 

وی هشدار داد: برای دریافت وام حتما به بانک مراجعه کرده و به هیچ عنوان به تبلیغاتی که شبکه‌های اجتماعی می‌شود اعتماد نکنند، چرا بانک‌ها هیچگونه تبلیغاتی در فضای مجازی برای فروش وام یا تسهیلات بانکی ندارند و این تبلغات از سوی کلاهبرداران منتشر می‌شود. 

رئیس پلیس فتا از شهروندان خواست هشدار‌های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • کدام کشورها در رویداد اقتصاد دریامحور ایران شرکت می‌کنند؟
  • فرمول اضافه حقوق ۱۴۰۳؛ چقدر به حقوق شما اضافه می‌شود؟ | عیدی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است