Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@06:39:19 GMT

۸۲۵ سکه تقلبی در الیگودرز کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۰۰۵۳

۸۲۵ سکه تقلبی در الیگودرز کشف و ضبط شد


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ، سرداریحیی الهی گفت : در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر خرید و فروش سکه های تقلبی توسط افرادی کلاهبردار در سطح شهر الیگودرز، موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این شهرستان با کارهای اطلاعاتی و پلیسی ۵ کلاهبردار را در اطراف الیگودرز شناسایی و دستگیر و با توقیف 2 دستگاه خودرو و موتورسیکلت، در بازرسی از آنها ۸۲۵ عدد سکه تقلبی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان لرستان در پایان با اشاره به اینکه اعمال مجرمانه سودجویان وکلاهبرداران از دید پلیس مخفی نخواهد ماند به شهروندان توصیه کرد در مواجهه با پیامک های ناشناس با مضمون برانگیختن حس طمع افراد با دست آویز قرار دادن امور معنوی همچون قسم دادن مراقب باشند تحت تاثیر اینگونه پیامک ها قرار نگیرند و به افراد سوجو اعتماد نکنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان دعای روز دوم رمضان طرح ترافیک 1401 سودجویان موتورسیکلت ماه رمضان دعای روز دوم رمضان طرح ترافیک 1401 قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد

 سرهنگ غلامرضا برزگر رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزدگفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی یزد از خبری مبنی بر جابجایی سوخت قاچاق توسط فردی مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند. 

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار اطلاعاتی و به کارگیری گشت‌های نامحسوس کامیون حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان یزد ضمن اشاره به کشف بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل افزود: متهم جهت تکمیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • کشف ۳۶۰ هزار دینار تقلبی در مراغه
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی