Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ نبیل قاووق تأکید کرد حزب الله با وجود شدیدترین حملات رسانه‌ای و سیاسی علیه مقاومت، همچنان محبوب‌ترین حزب در لبنان بوده، هست و خواهد ماند و طرح آمریکا در هدف قرار دادن مقاومت عقیم است.

وبسایت خبری العهد لبنان گزارش داد شیخ نبیل قاووق که در مراسم یادبود اولین سالگرد شهادت علی یونس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، در حسینیه شهرک جبشیت، سخنرانی می‌کرد گفت مداخلات آمریکا و عربستان رسوا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دخالت‌ها علیرغم همکاری‌های مزدوران داخلی نمی‌تواند از این واقعیت عبور کند که اکثریت مردم در لبنان حامی حزب الله هستند.

وی حمایت اکثریت مردم لبنان از حزب الله را خاری در چشم دشمنان و حسودان دانست و اعلام کرد پانزدهم ماه مه حامیان مقاومت یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که همچنان وفادارند و همچنان به مسئولیت پاسداری از عزت و مقاومت ادامه می‌دهند و ضربه بزرگ سیاسی به پروژه‌های خارجی علیه مقاومت وارد خواهند کرد.

شیخ قاووق گفت: «ایادی سفارتخانه‌ها به آمریکا و پول عربستان و امارات متکی هستند. این قلدری نشانه قدرت نیست بلکه نشانه ضعف است. اتکا به آمریکا و عربستان ذرّه‌ای معادلات و دستاورد‌های مقاومت را تغییر نمی‌دهد. این پول‌ها و دخالت‌ها فقط می‌تواند بر افراد ضعیف تأثیر بگذارد و بر حامیان مقاومت تأثیری ندارد. حامیان مقاومت شرافتمندتر از آن هستند که مقاومت را ناامید کنند یا بر سر آن چانه زنی کنند.»

وی با اشاره به انتخابات لبنان اعلام کرد «آمریکا منتظر نتیجه است. به آمریکایی‌ها و ایادی آن‌ها در منطقه می‌گوییم که لبنان قبل و بعد از انتخابات جایی برای آمریکا و تأمین اهداف اسرائیل نخواهد بود. آن‌ها می‌خواهند لبنان نقطه شروعی برای خاورمیانه جدید و متحد نزدیک اسرائیل و کشور‌های عربی حاشیه خلیج [فارس]باشد تا چهره منطقه را تغییر دهند.»

شیخ نبیل قاووق تاکید کرد تا زمانی که حزب الله سلاحش را در اختیار دارد و افکار عمومی به مقاومت وفادارند، روزی نخواهد رسید که آمریکا حرف اول را بزند.

وی در پایان اعلام کرد پانزدهم ماه مه ثابت می‌کند که طرح آمریکا در هدف قرار دادن مقاومت عقیم است و آن‌ها چیزی جز ناامیدی درو نمی‌کنند.

انتخابات پارلمانی لبنان قرار است در پانزدهم ماه مه برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی دولت آمریکا حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است

به گزارش قدس آنلاین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: دوره آینده در جبهه شمال در سطح عملیاتی تعیین کننده خواهد بود.

وی افزود: ما به دنبال چند جایگزین هستیم تا ساکنان شمال بتوانند به خانه‌های خود بازگردند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز برای تلافی این حملات غیرنظامیان را در شهرک‌ها و روستاهای جنوب لبنان هدف قرار می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • لحظه هدف قرار دادن پناهگاه صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله |ببینید
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است