Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا در ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌ای است که در فضایی معنوی برگزار شده و مایه خشنودی این عزیزان می‌شود.

به گزارش ایران اکونومیست، حجت‌الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با هدف ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی هر چه بهتر در راستای تکریم و دیدار از یک هزار خانواده ایثارگر استان کرمانشاه که در قالب «طرح رمضان» انجام خواهد شد، در نشست با  سردار محمد نظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نجف اشرف بر لزوم استمرار مطلوب «طرح رمضان» به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک حلول ماه رمضان گفت: تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر مهمترین رسالتی است که ضمن خشنودی و رضایت ایثارگران، بسط و گسترش فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه را بدنبال دارد.

حجت‌الاسلام هادی عسگری گفت: صبوری و استقامت خانواده‌های معظم شهدا الگوی مناسبی برای سایر اقشار مختلف جامعه است.  تکریم از خانواده‌های معظم شهدا در ماه مبارک رمضان سنت حسنه‌ای است که در فضایی معنوی برگزار شده و مایه خشنودی این عزیزان می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این دیدارها در قالب ۲۲ گروه متشکل از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف به منظور سرکشی از بیش از یک هزار خانواده معظم شهید در سطح استان دیدار انجام می‌شود. «طرح رمضان» از سال ۹۵ به صورت مشترک از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و قرارگاه منطقه‌ای غرب نجف اشرف و با انجام ۲۸۰۰ دیدار در سطح استان انجام شد که به علت بیماری منحوس کرونا در دو سال گذشته  این طرح متوقف شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دفاع مقدس ، بنیاد شهید ، ماه رمضان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دفاع مقدس بنیاد شهید ماه رمضان بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده های معظم استان کرمانشاه طرح رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید

غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی، به مناسبت روز کار و کارگر با حضور در منزل شهید معصوم زاده، با خانواده معظم ایشان دیدار نمود.   به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار ارومیه در این دیدار اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم آرمان‌های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.   وی با بیان اینکه نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تاثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اصلی‌ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی است.   غلامحسین عماری گفت: شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ما همه به شهدا وابسته ایم و همه مسئولین نیاز دارند که برای تجدید روحیه و بهره گیری از معنویات شهدا، خدمت خانواده شهدا برسند و همه مسئولین به راه شهدا التزام دارند و موظف هستند تا مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کنند.   وی افزود: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا، سعادت و افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود و بازماندگان شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت رسانی و سپاسگزاری از آنها وظیفه‌ای همگانی است

دیگر خبرها

  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی