Web Analytics Made Easy - Statcounter

یونس عزیزی گفت: در بازه زمانی 25 اسفند ماه تا چهاردهم فروردین بیش از 210 هزار نفر از یادمان های دفاع مقدس استان بازدید کردند که سهم عمده‌ای از آن مربوط به یادمان "مرصاد" بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یونس عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: خوشبختانه نسبت به سال های قبل از کرونا امسال در ایام نوروز شاهد حضور چشمگیری از مردم سراسر کشور در یادمانهای دفاع مقدس استان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: از 25 اسفند ماه 1400 تا چهاردهم فروردین یادمان های دفاع مقدس استان به صورت ویژه میزبان زائران راهیان نور بود.

عزیزی گفت: یادمان های شهدای پاوه، مرصاد، شهیدبهشتی قصرشیرین، بازی دراز، پادگان ابوذر، مطلع الفجر گیلانغرب، شهید شیرودی و یادمان ارتش پذیرای زائران بودند و همچنین امکانات اسکان و پذیرایی برای آنها فراهم شده بود.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: در بازه زمانی 25 اسفند ماه تا چهاردهم فروردین بیش از 210 هزار نفر از یادمانهای دفاع مقدس استان بازدید کردند که سهم عمده‌ای از آن مربوط به یادمان "مرصاد" بوده است.

وی افزود: در این ایام تعداد 800 نفر از قشر بسیج محلات در قالب کاروان و بیش از 9 هزار نفر به صورت خانوادگی به اردوی جنوب اعزام شدند.

عزیزی افزود: همچنین در این مدت تعداد 433 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان به اردوی راهیان نور خوزستان اعزام شدند.

منبع: دانا

کلیدواژه: دفاع مقدس استان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من

 اختتامیه سومین جشنواره ملی «افتخار من» بامحوریت بیان خاطرات همسران، فرزندان و نوادگان پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از ایثارگری و حماسه‌آفرینی‌های آن دوران برگزار شد.

در مجموع شش هزار اثر شامل فیلم، دستنوشته، داستان و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در این مراسم آثار برگزیده معرفی و از خالقان آثار به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق ادارت کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید

آغاز مهلت ثبت نام کتب درسی دانش آموزان از ۲۸ فروردین ماه

در این جشنواره زهرا حیدری از استان چهارمحال و بختیاری حائز رتبه برتر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد