Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@03:04:08 GMT

اعتراض عجیب مجیدی به تمرین تیم قلعه‌نویی در تهران!

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۰۴۱۷

سرمربی تیم استقلال از این موضوع گلایه کرد که چرا تیم‌های شهرستانی در تهران تمرین می‌کنند، در حالی که تیم‌های پایتخت زمین تمرین مناسب ندارند.

به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: وضعیت چمن تمرینی استقلال چیزی بود که قبل از آغاز فصل باید به آن فکر می‌کردند، ولی متأسفانه این کار را نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید باورتان نشود از زمانی که آقای آجورلو آمده است بالای 10 زمین را دیدیم. زمین‌های مساعد نیاز به زمان داشتند تا بازسازی شوند. ما این زمان را نداشتیم که صبر کنیم و مجبور شدیم در زمین آرارات تمرین کنیم. واقعاً خنده‌دار است، دو سه زمین خوب پیدا کردیم و متوجه شدیم تیم‌های شهرستانی در آنجا تمرین می‌کنند. تیم‌های شهرستانی که دو استادیوم دارند اینجا تمرین می‌کنند، ولی تیم پایتخت زمین تمرین ندارد.

سرمربی استقلال با انتقاد از نبود زمین تمرین در تهران ادامه داد: باورم نمی‌شود که اجازه می‌دهند تیم‌های دیگر اینجا تمرین کنند. با این شرایط، حق تیم‌های تهرانی خورده می‌شود. ما دو سه زمین خوب پیدا کردیم که متأسفانه تیم‌های صنعتی با اجاره‌های بالا زمین‌ها را گرفته بودند. وضعیت زمین انقلاب کمی بهتر شده است، ولی زمین آرارات شرایط تمرینی ندارد و شرمنده بازیکنانم هستم. به‌اصطلاح خودمان نمی‌خواهیم غُر بزنیم، ولی زمین تمرینی خوبی نداشتیم، باشگاه تمام تلاشش را می‌کند، ولی زمین خوبی نداریم. برای فصل بعد فکر کنم مشکلی نداریم، چون زمین کمپ مرحوم حجازی آماده می‌شود. در تهران تیم‌های صنعتی زمین‌های خوب را گرفته‌اند، مثل این می‌ماند استقلال به سیرجان برود و آنجا تمرین کند، این شرایط خنده‌دار است، دو زمین خوب داریم که متأسفانه تیم‌های شهرستانی گرفته‌اند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان دعای روز دوم رمضان طرح ترافیک 1401 استقلال فرهاد مجیدی نشست خبری ماه رمضان دعای روز دوم رمضان طرح ترافیک 1401 قیمت گوشی تیم های شهرستانی زمین تمرین زمین خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو