Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر و شهرخودرو مشهد، فردا (سه‌شنبه 16 فروردین‌) در ورزشگاه اختصاصی تیم سیرجانی برگزار خواهد شد. با توجه به این‌که قرار است این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود، روابط‌عمومی باشگاه گل‌گهر، نکاتی را جهت اطلاع هواداران به عرض می‌رساند.

با توجه به مصوبات ستاد کرونای شهرستان، امکان فروش بلیت تنها تا سقف ظرفیت ٣٠ درصد ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر فراهم شده، لذا فرایند بلیت‌فروشى این بازى هم‌اکنون از طریق سامانه  https://ticket.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ggsport.ir  آغاز شده است.

بر اساس پروتکل‌هاى مصوب، علاقه‌مندانى که نسبت به تزریق حداقل دو دوز واکسن اقدام کرده اند و از تاریخ دوم تزریق حداقل 15 روز گذشته باشد، با مراجعه به سایت می‌توانند نسبت به دریافت بلیت اقدام کنند. بلیت‌فروشی تنها به‌صورت الکترونیکی است و هوادران به هیچ وجه جهت تهیه بلیت حضوری به ورزشگاه مراجعه نکنند.

در هنگام مراجعه به ورزشگاه پرینت بلیت الکترونیکی به همراه کارت واکسیناسیون و کارت ملی، جهت تطبیق اطلاعات شخصی الزامی است. درب ورزشگاه از ساعت 18 روز سه‌شنبه به روی تماشاگران گشوده خواهد شد.

هوادارانی که اقدام به خرید بلیت می‌کنند با توجه به ثبت‌نام در سایت، به صورت خودکار به لیست کانون هواداران باشگاه اضافه‌ می‌شوند و ضمن این‌که در بازی‌های بعدی از تخفیف در خرید بلیت بهره‌مند خواهند شد، از سایر مزایای جدید حوزه هواداری گل‌گهر که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد نیز برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گل گهر بلیت فروشی بازی گل گهر شهر خودرو مشهد گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد

آفتاب‌‌نیوز :

آزمون اختصاصی گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد.

در نوبت اول آزمون سراسری در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. 

آزمون برای گروه‌های آزمایشی هنر و زبان نیز عصر امروز و گروه آزمایشی تجربی فردا برگزار می‌شود.

امسال برای نخستین بار آزمون فرهنگیان هم برگزار می‌شود، در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ آغاز شد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند