Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@05:39:23 GMT

برخورد جدی تعزیرات با افزایش غیر قانونی قیمت نان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۰۷۰۴

برخورد جدی تعزیرات با افزایش غیر قانونی قیمت نان

به گزارش جام جم آنلاین، محسن منصوری در پایان جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران گفت: امروز نخستین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور روسای دستگاه‌های مرتبط برگزار شد و تلاش کردیم با توجه به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی بازخوانی در خصوص برنامه‌های پیش رو در سال جاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته نیز جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر برگزار شد و بسیاری از جلسات آن در محل شرکت‌ها و صنایع برپا می‌شد تا موضوعات آن‌ها در محل مورد رسیدگی قرار بگیرد.

منصوری ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۱۱۰۰ مصوبه در ستاد تسهیل داشتیم که ۸۰ درصد این مصوبات اجرایی شده و تعداد زیادی از آن‌ها نیز در مسیر اجرا قرار گرفته است. بی تردید دستگاه‌های مختلف متناسب با شعار سال باید برنامه‌ای عملیاتی در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید ارائه کنند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری باید به عنوان فرمان سال مورد توجه قرار گیرد، افزود: بیانات رهبری در حقیقت باید توسط دستگاه‌ها به عنوان سرلوحه اقدامات قرار گیرد و راهبرد دستگاه‌ها با توجه به این فرمان تغییر کند. باید با تاکید بر دو مولفه دانش بنیانی و اشتغال آفرینی دستگاه‌ها در زمینه‌های مختلف برنامه خود را ارائه کنند.

وی افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت در این جلسه برنامه‌ای را ارائه کرد که پس از بحث و بررسی به تصویب رسید. بخش دیگری از این جلسه نیز درباره مشکلات صنایع مختلف با بانک‌ها بود که مقرر شد هفته آینده شورای هماهنگی بانک‌ها تشکیل جلسه دهد تا با بهره گیری از ظرفیت‌های خوب برای تسهیلات بانکی بتوان گامی در مسیر رشد و پیشرفت صنایع و اشتغال آفرینی برداشت. توقع از دستگاه‌های اجرایی، حرکت انقلابی و جهادی برای تحقق فرمان سال است.

منصوری تاکید کرد: در تهران همه زمینه‌های آبادانی و پیشرفت وجود دارد چراکه بازار گسترده و تقاضای بسیار مناسبی به همراه سرمایه‌های مناسب موجود است که در کنار یکدیگر همه بهانه‌ها برای تعلل در حوزه تولید و اشتغال زایی را از بین می‌برد. خوشبختانه سهم استان تهران در حوزه تولید و دانش بنیانی بیش از ۶۰ درصد در کشور است. در حوزه شهرک‌های صنعتی و جهاد کشاورزی نیز برنامه‌های تشویقی تبیین شده که امیدواریم از این طریق شاهد رشد و پیشرفت در حوزه‌های مختلف باشیم. بخشی از مقدمات کار انجام شده است. برای مثال در خاوران سوله‌هایی که پیشتر ساخته شده بود مقرر شد تنها به صنایع دانش بنیان داده شود. بسیاری تصمیمات در آستانه عملیاتی شدن است و به زودی منتج به برداشته شدن گام‌های موثر خواهد شد.

استاندار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص افزایش قیمت نان در استان تهران نیز گفت: در رابطه با قیمت نان تغییری نداشته‌ایم و همان قیمت‌های قبلی پابرجاست. اگر در جایی با افزایش غیر قانونی قیمت نان مواجه شویم قطعا تعزیرات با این موارد برخورد جدی خواهد داشت.

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تعزیرات قیمت نان اشتغال آفرینی اشتغال زایی تسهیل و رفع موانع تولید دستگاه ها قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: دولت بر اساس راهبردی که تعیین شده و در راستای نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جلسه‌ای با چایکاران و هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای در سازمان چای برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه در این جلسه حمایت و پشتیبانی خود را از چایکاران اعلام کردیم، افزود: همانطور که ۳۰ درصد افزایش تولید در سال گذشته افزایش قیمت نیز در خرید تضمینی برگ سبز چای نیز داشته‌ایم.

استاندار گیلان با تاکید با تاکید بر اینکه تاکنون یک گرم از چای سنواتی در چرخه مصرف قرار نگرفته است، اضافه کرد: ان شاالله به زودی در جهت تعیین تکلیف چای سنواتی تصمیم گیری خواهد شد و به این دغدغه جامه عمل پوشانده می‌شود.

عباسی با اشاره به واردات چای طی هماهنگی با آقای مخبر انجام شده تلاش می‌شود پس از تولید چای و ارزیابی‌های صورت گرفته به اندازه نیاز کشور وارد شود، گفت: چایکاران در تولید تلاش کنند ما نیز پای کار هستیم.

وی با بیان اینکه تسهیلاتی نیز برای کارخانجاتی که سرمایه گذاری کرده و چایکاران برای بهسازی باغات چای پیش بینی شده است، ادامه داد: کارخانجات مطالبات باقیمانده چایکاران را پرداخت کنند لذا در سال آینده اجازه نخواهیم داد به طول بیانجامد.

کد خبر 6089681

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • یک گرم چای سنواتی هم تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • چای سنواتی تاکنون در چرخه مصرف قرار نگرفته است
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش