Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@22:47:08 GMT

سرقت با کلت کمری / متهمان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۰۷۶۰

سرقت با کلت کمری / متهمان دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو سارق و کشف یک قبضه سلاح گرم، خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: واحد عملیات کلانتری 145 ونک حین گشت زنی در محله به یکدستگاه موتورسیکلت مشکی رنگ با دو ترک نشین و پلاک مخدوش مشکوک شده و برای بررسی بیشتر به موتورسیکلت مراجعه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهمان با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده و در حال فرار یک بسته مشکی رنگ را به داخل فضای سبز پرتاب می کنند که در تعقیب و گریز موتورسیکلت متوقف شده که مجددا متهمان به صورت پیاده متواری شده و نهایتا هر دو متهم دستگیر می شوند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی بسته پرتاب شده توسط متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری و 15 تیر جنگی کشف شد، ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و همراه داشتن سلاح جنگی برای سرقت اعتراف کردند.

موقوفه ای با اشاره به سوابق متهمان در سرقت، خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهمان ادامه دارد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سارقان سرقت سلاح گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: فردی که در کمربندی جاده سرچشمه با سلاح سرد قدرت نمایی و فیلم آن در فضای مجازی پخش شده بود، توسط عوامل انتظامی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری رفسنجان، علیرضا محمدی اظهار کرد: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با دادستانی در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان رفسنجان تصریح کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن‌ها طبق قانون برخورد و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات توسط پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

کد خبر 749527

دیگر خبرها

  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد