Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید شمسایی گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا قهرمانی آسیا را به ۲ بخش تقسیم کرده است. جام ملت های اروپا در اوج کرونا برگزار شد اما در آسیا ما ۲ سال مقدماتی و گروهی را نداشتیم. مرحله اصلی شهریور در کویت است و تفکراتی در ذهن من و دستیارانم است و با تغییر نسلی که انجام دادیم کار سختی در پیش خواهیم داشت.

ما کارگروه خوبی دور هم داریم و سفال منش از علم بالایی برخوردار است و نطری هم از لحاظ ساختار دروازه بانی مطمئن است ما سعی کردیم دور هم با مدیریت کریمیان کار را خوب جلو ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه عزیزی خادم من را به عنوان سرمربی انتخاب کرد به فوتسال خیلی اهمیت داد. شرایط بسیار سختی داریم و بازی کردن با مربیگری بسیار متفاوت است. فدراسیون فوتبال اگر می خواهد ما به سطح اول دنیا برگردیم باید با تیم های بزرگ دنیا ارتباط برقرار کنیم.

خیلی دیر تمریناتمان را شروع کردیم و این امید را داریم که ماجدی بستر را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال وحید شمسایی تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در طول جام ملت‌های آسیا یک گردنبند خاص به گردن داشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردنبند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌ها مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردنبندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد. در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود کهنه شدن این گردن‌بند و پاره شدن بخشی از زنجیرش، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • ماجرای گردنبند کهنه شمسایی در جام ملت‌های آسیا +عکس
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم