Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویرجیل فن دایک معتقد است تقابل با بنفیکا یکی از آسان ترین قرعه ها بود اما باید به آن ها احترامی که لایقش هستند را نشان دهند.

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول همراه با یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از تقابل با بنفیکا در لیگ قهرمانان حاضر شد و در مورد این دیدار، بازگشت از مصدومیت، تقابل با مانه و سنگال در جام جهانی و سایر مسائل صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، ویرجیل فن دایک در این کنفرانس خبری در مورد بازگشت از مصدومیت گفت:

پیش از وقفه بازی های ملی، در ژانویه کمی درمان داشتم که به آن توجهی نشد. احساس می کردم کمی همه چیز بدیهی و تضمین شده است. از مصدومیتی طولانی مدت بر می گشتم و همه چیز به نوعی طبیعی بود و همه همان انتظار را داشتند.

حذف قانون خارج از خانه؟

امیدواریم پیروز شویم، رویکرد ما متفاوت نخواهد بود. همه چیز یک مسئله ذهنی است.

 بازی مقابل مانه و سنگال در جام جهانی؟

ما در مورد این که در یک گروه قرار خواهیم گرفت، شوخی می کردیم و همین اتفاق هم افتاد. بسیار سخت خواهد بود، آن ها مشخصاً قهرمان جام ملت های آفریقا هستند. بازی نامشخصی است و هر چیزی ممکن خواهد بود. من نمی دانم چه کسی زمان بازی را تعیین کرده اما سخت خواهد بود.

روندتان در این فصل؟

ما فقط می خواهیم فصل را تبدیل به فصلی فراموش نشدنی کنیم، برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران. ما باید از آن لذت ببریم، به آن جا برویم و هر چه در توان داریم را بگذاریم. اگر کافی نباشد، دوباره در فصل آینده تلاش می کنیم. هیچ چیز برای لیورپول تضمین شده نیست. نباید اتفاقاتی که الان رخ می دهد را تضمین شده بدانیم.

فن خال؟

دیشب پس از مصاحبه او در شوک بودم. این شوک بزرگی بود. پس از مصاحبه اش به او پیام دادم. قطعاً هر زمان که نیاز داشته باشد در کنار او هستیم. امیدواریم بتوانیم جام جهانی ای را برای او رقم بزنیم که هرگز فراموش نشود.

 بنفیکا؟

بنفیکا در جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان است. می توانیم بگوییم این یکی از آسان ترین قرعه ها بود اما آن ها به دلیلی به این مرحله رسیده اند. بازی سختی خواهد بود. باید به آن ها احترامی را نشان دهیم که لایقش هستند.

پیامی به هواداران؟ 

ما در این جایگاه هستیم که در تمام رقابت ها حضور داریم. ما خوب بازی می کنیم، در تمام این رقابت ها شانس قهرمانی داریم و برای آن ها تلاش می کنیم. نیاز داریم که همه تمام تلاششان را بکنند و لذت ببریم.

اگر لیورپول فقط یک جام ببرد؟

در این صورت، سال بعد دوباره تلاش خواهیم کرد. ما بازی به بازی پیش می رویم. فقط می توانیم روی بازی بعدی تاثیر بگذاریم. الان نیاز داریم که به ماه می فکر نکنیم، فقط به بازی بعدی فکر می کنیم.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس مجمعی که علی دایی عضوش نباشد، وجاهت ندارد / توییت غرور و شرمساری عضو مجمع! پورتو با عکسی از مهدی طارمی ماه رمضان را تبریک گفت گل زیبای لیونل مسی به لوریان (پاری سن ژرمن 4-1 لوریان) پست جنجالی آدریان رابیو: 11 به 12 بازی کردن سخت است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویرجیل فن دایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد

مدافع باتجربه بوروسیا دورتموند از پیروزی برابر پاری سن ژرمن بسیار خوشحال است با این حال تاکید کرد که شرایط برای صعود به فینال سخت است.

به گزارش ایسنا، بوروسیا دورتموند در دیدار رفت برابر پاری سن ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد تا امیدوار به صعود به فینال ومبلی باشد.

به نوشته کیکر، متس هوملس بعد از بازی گفت: بازی سختی بود اما رقابت با حریفان با حضور این هواداران همواره لذت بخش و زیبا است. بازیکنان دورتموند برای پیروزی در این بازی ۱۰۰ درصد توان خود را گذاشتند و به همین خاطر بسیار خوشحالیم. من هم در کنار دیگر بازیکنان شب خوبی را تجربه کردم.

او ادامه داد: به نظرم این بهترین بازی ما نبود با این حال توانستیم به پیروزی برسیم. این بسیار امیدوارکننده است که حتی در شبی که بهترین بازی خود را به نمایش نمی‌گذاریم موفق به کسب پیروزی می شویم؛ آن هم برابر تیمی که بسیار باکیفیت و خوب است.

بوروسیا دورتموند در یازده بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا متحمل شکست نشده است.

هوملس درباره این رکورد خاص گفت: می دانیم که در اینجا شکست دادن ما بسیار سخت است. وقتی در این ورزشگاه به میدان می روی به خوبی متوجه چنین چیزی می شوی. بازی رفت به پایان رسید و اکنون یک رویارویی بزرگ و سخت دیگر باقی مانده است.

مدافع دورتموند در پایان گفت: ۹۰ دقیقه دیگر تا فینال باقی مانده است. ما به دنبال صعود به ومبلی هستیم. برای رسیدن به فینال با قلب خود بازی خواهیم کرد. در آستانه رسیدن به خط پایان هستیم و باید تلاش زیادی از خود نشان داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • هشدار انریکه به دورتموند: چیزی برای از دست دادن نداریم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!