Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@03:00:25 GMT

تارتار: بازی فردا نقطه عطف ما در سال جدید است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۱۱۸۰

تارتار: بازی فردا نقطه عطف ما در سال جدید است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت:بازی فردا در سال جدید نقطه عطفی برای تیم ما است
چون در بازی‌های اخیر نتایج خوبی به دست آورده‌ایم.

وی افزود:هیچ‌وقت دوست نداشتم و ندارم مقابل تیم مردمی نفت مسجدسلیمان قرار بگیرم، خاطرات خیلی خوب و ارتباط خوبی با هواداران خوزستانی دارم؛ به غیر از بازی فردا برایشان آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تارتار تصریح کرد: به کار خودمان تعهد داریم و فردا باید برای نام بزرگ ذوب‌آهن بجنگیم، امیدوار بودیم هواداران برای بازی فردا حضور داشته باشند اما شرایط مهیا نشده است، باید تلاش کنیم زیرا بازی با هواداران جذابیت‌های بالاتری خواهد داشت. 

سرمربی ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: نفت با تغییرات در کادر فنی ناشناخته است، هرچند می‌دانیم مهاجری معمولا فوتبال روی زمین را در دستور کار قرار می‌دهد، می‌دانیم بازی سختی است و حتی می‌تواند سخت‌ترین بازی باشد زیرا نفت خطر سقوط را حس می‌کند و تلاش مضاعفی خواهند داشت. 

وی ادامه داد: اگر غفلت کنیم ممکن است غافلگیر شویم، با بازیکنان صحبت کردیم و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم؛ امیدوارم با ارائه یک بازی خوب به هدفمان که ۳ امتیاز بازی است، برسیم. 

تارتار در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ گفت: تأثیر منفی خواهد داشت اما سازمان لیگ نیز راهکاری ندارد، ۲ تیم خوب جدول بازی‌های آسیایی دارند و ۶ بازی باقی مانده است و تأثیرگذار است، چاره‌ای نیست و باید بسازیم و تیم را در شرایط مسابقه نگه داریم؛ بعد از چند روز تعطیلی دوباره تمرینات را از سر می‌گیریم، نزدیک یک ماه مسابقه رسمی نداریم و باید مدیریت کنیم. 

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: امیدواریم فردا روز خوبمان باشد و بازیکنان هجومی خوب عمل کنند؛ محروم و مصدوم برای بازی فردا نداریم. 

مهدی رمضانی، مدیررسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن در خصوص حضور هواداران گفت: باشگاه مکاتبه و اعلام آمادگی کرده است، هیأت فوتبال پیگیری‌ها را انجام داده است اما نماینده فدراسیون اعلام کردند که مسؤولان استانی موافقت نکردند؛ قرار شد پیگیری‌ها ادامه پیدا کند تا فردا نتیجه مشخص شود.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/آ

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن فوتبال لیگ برتر ورزش اصفهان نشست خبری بازی فردا ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان انزلی در حالی مقابل استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسید که شاگردان مهدی تارتار نمایش خوبی را در این بازی ارائه کردند و تا آخرین دقایق هم پیروز بودند اما در نهایت به نتیجه تساوی بسنده کردند.

با وجود فرصت خوب ملوان برای رسیدن به تراکتور با پیروزی در این بازی، این نتیجه تساوی هم باعث شد تا اختلاف آنها در بالای جدول 2 امتیاز باقی بماند. ملوان هفته آینده بازی خانگی خواهد داشت و سپس به مصاف شمس آذر و مس رفسنجان می‌رود تا با قرعه نسبتا مناسب آماده دیدار با تراکتور شود.

از آن سو تراکتور باید رودرروی فولاد، پیکان و گل گهر قرار بگیرد که بازی‌های نسبتا دشواری محسوب می‌شوند تا به نوعی هر دو تیم با شرایط نسبتا برابر پای به بازی حساس در استادیوم یادگارامام بگذارند. تراکتور و ملوان در حالی برای رتبه چهارم جدول رقابت می‌کنند که باتوجه به احتمال قهرمانی سپاهان در جام حذفی، احتمالا این جایگاه نیز سهمیه آسیایی خواهد داشت.

ملوان که این فصل رکورددار پیشرفت امتیازی در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، با 4 امتیاز فاصله نسبت به گل گهر سیرجان حاشیه امنیت خوبی را در رتبه پنجم به وجود آورده و حالا برای حفظ این فاصله باید در استادیوم خانگی خود پیروز شود.

پیش از این بهترین رتبه تاریخ ملوان جایگاه هفتمی با دراگان اسکوچیچ در لیگ سیزدهم بود و حالا آنها در موقعیت شکستن رکورد این سرمربی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!