Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در حال حاضر ۲۰۴ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، براساس آخرین اعلام رنگ‌بندی کرونایی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال حاضر همه 17 شهرستان استان گیلان زرد کرونایی است البته آمار بیماران کرونایی از روزهای اخیر روند افزایشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس آخرین اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در حال حاضر 204 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند لازم به ذکر است که روز گذشته آمار کل بستری‌شدگان کرونایی در استان 154 نفر بود.

به گفته فردین مهرابیان 66 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته به آمار بستری‌شدگان کرونایی در استان گیلان افزوده شده‌اند و در روزهای اخیر شاهد روند تدریجی افزایش آمار بیماران جدید کرونایی در استان گیلان هستیم.

46 درصد مردم گیلان دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردندهمه شهرستان‌های استان گیلان از نارنجی به زرد تغییر رنگ دادشمار بیماران کرونایی بستری‌شده در استان گیلان به 153 نفر رسید

آمار بیماران کرونایی همچنان در تلاطم است و 47 نفر از بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های استان گیلان به دنبال وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند. 

به دلیل اهمیت واکسیناسیون کرونا در کاهش شدت علائم این بیماری و فروکش کردن آن در جامعه بیش از 455 مرکز واکسیناسیون کرونا امروز در سطح استان گیلان واکسیناسیون هم‌استانیان را انجام دادند.

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمارستان های استان بیماران کرونایی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ نفر افزایش یافت.

این وزارتخانه همچنین افزود که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شده است که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر زخمی شدند.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه، پیکرهای شماری از شهدا هنوز زیر آوار و در خیابان ها انباشته شده است و هلال احمر و نیروهای دفاع مدنی از دسترسی به مجروحان و نجات آنها ناتوان هستند.

کد خبر 6095746

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت