Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:20:56 GMT

چاه‌های صنعتی غیر مجاز باید جمع‌آوری شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۱۳۱۸

چاه‌های صنعتی غیر مجاز باید جمع‌آوری شود

به گزارش ایرنا، احمدرضا دالوند امروز (دوشنبه) در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی، تعیین الگوی کشت و برنامه ریزی جهت مدیریت خشکسالی که در استانداری لرستان با حضور فرمانداران و مدیران مرتبط برگزار شد، اظهار داشت: استان لرستان از لحاظ زیرساختی در گذشته و تاکنون با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه ۱۷ میلیارد متر مکعب آب در استان لرستان وجود دارد، متاسفانه بیش از ۱۲ میلیارد مترمکعب این آب از استان خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دالوند اظهار داشت: اگر در گذشته می‌توانستیم با مهار این ۱۲ میلیارد مترمکعب آب اقدامات لازم را انجام دهیم، امروز مشکل کم آبی در استان وجود نداشت.

وی گفت: امیدواریم در جریان سفر رییس جمهور به استان لرستان، بخشی از زیرساخت های حوزه آب و سدسازی برطرف شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: بحث کم آبی در استان لرستان جدی است و باید از طریق رسانه‌ها در این زمینه اطلاع رسانی شود.

وی از همه فرمانداران خواست با برگزاری جلسات هفتگی موضوع کم آبی را مدیریت کنند و در بحث اطلاع‌رسانی به مردم تلاش خود را دو چندان کنند.

دالوند خاطر نشان کرد: الگوی کشت باید در اولویت همه شهرستان‌ها قرار بگیرد و جهاد کشاورزی استان، کشت جایگزین محصولات آبدوست را معرفی کند، تا شاهد کمبود آب در شهرستان ها نباشیم.

وی خاطر نشان کرد: به علت کمبود آب و خشکسالی در استان لرستان، مدیریت منابع آب دو سد ایوشان و مروک در استان لرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها خشکسالی خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خشکسالی خرم آباد لرستان خشکسالی خرم آباد لرستان استان لرستان کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید

هواداران تراکتور مقابل ذوب آهن، شب پراضطرابی را پشت سر گذاشتند.

طرفداری | دیدار شب گذشته تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، صحنه‌هایی نگران‌کننده را برای هواداران تیم تبریزی رقم زد. در جریان این مسابقه، دو هوادار تراکتور به دلیل عارضه قلبی و استرس شدید، توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌ شرقی در این خصوص گفت:

در جریان دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود:

مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور