Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:41:38 GMT

مصطفی نظری: محکوم به تغییر نسل فوتسال هستیم

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۱۱۴۱۳

نظری می گوید هر تغییر نسلی تبعاتی دارد.

مربی دروازه بان‌های تیم ملی فوتسال گفت: هر تغییر نسلی تبعاتی دارد اما محکوم به این کار هستیم.

به گزارش طرفداری، مصطفی نظری درخصوص تغییر نسل تیم ملی فوتسال کشورمان پس از حضور وحید شمسایی در راس کادرفنی این تیم اظهار داشت:

به دلیل حمایت فوتسال ملی از رسانه‌ها تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر تغییر نسلی تبعاتی دارد. همانگونه که وحید شمسایی و شهاب سفال منش گفتند نسل فعلی، نسل طلایی فوتسال ما است. 

وی ادامه داد:

هم درون دروازه و هم بازیکنانی که در خط جلو کار می‌کردند اما محکوم به تغییر نسل هستیم و من هم به این خاطر اعتقاد دارم تفکرات تکنیکی درمورد دروازه‌بانان باید تغییر کند و هم  شرایط سنی را مدنظر قرار می‌دهم. بیشتر از همه فکر من این است. مثل سال ۲۰۰۵ و ۲۰۰۴ که جوانان خیلی خوبی آمدند و حتی خودم از همان نسل آمدم سعی کردیم سطح و شیوه دروازه بانی را تغییر بدهیم. اکنون هم دنبال تغییر سبک هستیم‌.

مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتسال اضافه کرد:

دروازه‌بان‌های ما جزو ۱۰ نفر اول دنیا هستند اما می‌توانیم همیشه بهترین دروازه‌بانان جهان را داشته باشیم. نگاه من به دروازه‌بانی اینگونه است و احساس می‌کنم با تاکتیک‌های روز دنیا، تغییر نگرشی درون دروازه تیم ملی خواهیم داشت‌. دروازه‌بان‌هایی که اکنون در کنار ما هستند و بعدا اضافه خواهند شد در همان سبک و سیاق جلو می‌روند.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس مجمعی که علی دایی عضوش نباشد، وجاهت ندارد / توییت غرور و شرمساری عضو مجمع! پورتو با عکسی از مهدی طارمی ماه رمضان را تبریک گفت گل زیبای لیونل مسی به لوریان (پاری سن ژرمن 4-1 لوریان) پست جنجالی آدریان رابیو: 11 به 12 بازی کردن سخت است!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان تغییر نسل تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)

بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان دارای آمارهای غیرقابل قبولی است.

مصطفی معین، استاد بازنشسته دانشگاه تهران و وزیر علوم در دولت اصلاحات، با اشاره به نتایج «پیمایش ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان» گفت: در این پیمایش متاسفانه مشخص شده بود که بی‌اعتمادی در سطح عمومی ۸۱ درصد است، یعنی ۸۱ درصد افراد جامعه نسبت به یکدیگر اعتماد ندارند، این بی‌اعتمادی سبب می‌شود بهره‌وری در جامعه به‌شدت پایین بیاید، انسجام اجتماعی و همبستگی ملی شکل نگیرد درحالی‌که اقتدار ملی در گرو همبستگی است. یکی دیگر از نتایج این پیمایش بی‌اعتمادی به رسانه‌ها بود، حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد جامعه به‌صورت زیاد و خیلی‌ زیاد به رسانه‌ها و از جمله صداوسیما بی‌اعتماد بودند.

معین افزود: همین حدود، یعنی ۶۰ الی ۷۰ درصد به نهادهای حاکمیتی بی‌اعتمادی وجود دارد، البته وضعیت مجلس از دولت بدتر بود. طبق این پژوهش بیشترین اعتماد به پزشکان هست، بعد از کرونا حدود ۲۵ درصد به محبوبیت پزشکان در سطح جهانی افزوده شد و از جمله در ایران. بعد از پزشکان، استادان دانشگاه و معلمان بیشترین اعتماد مردم را جلب کرده‌اند، در پایین این جدول کمترین اعتماد به سیاستمداران است.

 

منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مصطفی معین: مهاجرت به دانش‌ آموزان هم رسیده است (فیلم) چند درصد ایرانیان دچار مشکلات اختلال روان هستند؟/ پاسخ دکتر معین (فیلم)

دیگر خبرها

  • تیپ خانم مجری محبوب تلویزیون در کنسرت مصطفی راغب | تصویر
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه
  • اسناد ساواک درباره‌ی همسر حاج آقا مصطفی خمینی چه می‌گویند؟
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • انتشار اسناد ساواک درباره بازرسی از همسر سیدمصطفی خمینی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود