Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج آیت‌الله سید نصیر حسینی در نشست با مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: ورزش از ضرورت های مهم زندگی است که باید توجه خاصی به آن شود در دوره ای قرار داریم که تحرک جدی وجود ندارد و این عدم تحرک بیماری های زیادی را بر انسان غالب می‌کند لذا ورزش ضرورت مهم درمانی است که جلوی بسیاری از بیماریها را می گیرد و سیستم بدن را تنظیم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: هر وقت حرکت نباشد سازمان بدن سست و بیماری ها غلبه می‌کند لذا باید قبل از هر چیز نگاه درمانی به ورزش داشته باشیم و در وهله بعد ورزش برای تفریح و سرگرمی سالم جوانان است و اوقات فراغت آنها با ورزش پر می‌شود که از این جهت نیز یکی از ضروریات مهم زندگی است.

وی در ادامه گفت: باید اماکن و فضاهای ورزشی را در استان به خصوص مناطق روستایی و توسعه نیافته و محروم ایجاد کنیم سوال من این است آیا در حاشیه‌های شهر یاسوج ورزشگاه و سالن ورزشی برای جوانان وجود دارد؟ آنگونه که شنیده‌ایم وجود ندارد و همه فضاها و اماکن در داخل خود شهر یاسوج است که باید برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در حاشیه‌های شهر فکری به حال این نقیصه بزرگ کرد.

امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان اینکه کمبود فضاهای ورزشی در بسیاری از نقاط استان وجود دارد و در بسیاری از نقاط مانند قلعه رئیسی این نبود فضاها تعجب‌برانگیز است گفت: چرا باید شهر قلعه رئیسی با این وضعیت خوب جوانان مستعد ورزشگاه و استادیوم نداشته باشد آنها نیز به مانند بقیه نقاط استان نیاز به ورزشگاه دارند.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه بحث نگهداری فضاهای ورزشی بسیار مهم است چرا که بیت المال برای آنها هزینه شده از مدیرکل جدید ورزش خواست تا برای اماکن و فضاهای ورزشی متولی گذاشته شود.

وضعیت تاسف‌بار ورزشگاه 15 هزار نفری

 نماینده رهبر انقلاب در استان با بیان اینکه وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهری یاسوج جای تأسف دارد گفت: بیت‌المال در آنجا در حال نابود شدن است صندلی‌ها از بین رفته و میلیاردها تومان پول و سرمایه در آنجا خاک می‌خورد نمی‌دانم چرا فکری به حال آن تاکنون نکرده‌اند.

وی در ادامه با درخواستی از مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان گفت: رشته های تخصصی و ورزش همگانی و به خصوص ورزش بانوان را در استان مورد توجه بیشتر قرار دهید.

حسینی هم گریزی هم به وضعیت فوتبال زد و  گفت: سوال من این است چرا مرکز استان نباید تیم فوتبال داشته باشد چرا خبری از تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیست تا کی جوانان علاقه مند و سرمایه‌های اجتماعی ما چشم به راه و چشم انتظار یک تیم فوتبال باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان استانی و دست اندرکاران ورزش و بخش خصوصی خواست تا چاره‌ای برای این نقصان بزرگ در ورزش استان کنند.

8 ماه بلاتکلیلفی و بلایی که بر سر یک مجموعه آمد

**در ادامه این نشست دهقان به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این اداره ۸ ماه بلاتکلیف بوده است گفت: متاسفانه به همین دلیل بسیاری از اسناد مالی هیئت‌های ورزشی و تشکل‌های مردم‌نهاد و طلبکاران روی هم انباشته شده و بار بزرگی به ارث گذاشته شده که از گذشته ها بر جای مانده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ورزش در دین اسلام مورد تاکید قرار گرفته و مقام معظم رهبری نیز تاکیدات بسیاری برای توسعه ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی، همگانی و پهلوانی دارند گفت: باید گفتمان مقام معظم رهبری در این دولت اجرایی شود چرا که جوانان نخبه زیادی در ورزش استان داریم و باید این نخبگان مورد توجه قرار گیرند و استعدادهای آنها شکوفا شود.

دهقان با بیان اینکه متاسفانه هرگونه رکود ورزش موجب ایجاد آسیب‌های اجتماعی در استان و جامعه می‌شود گفت: سعی داریم نگاه ویژه‌ای به ورزش در دوره جدید داشته باشیم و در این راه ارشادات نماینده ولی فقیه در استان را سرلوحه کار قرار خواهیم داد البته مسیر ناهموار و پیچیده و سنگینی است که ورزش ما با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد سید نصیر حسینی استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل جدید ورزش نماینده ولی فقیه فضاهای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر نقش پیشرو و بی‌بدیل در کاهش آلام و رنج انسان‌ها دارد و در کشور ما نیز این نهاد عملکردی شایسته از خود به جا گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله عبدالحسین معزی عصر یکشنبه در مراسم معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل، اظهار داشت: هلال احمر نه تنها در سیل و زلزله و سایر حوادث غیرمترقبه بلکه در کاهش آلام و درد انسان‌ها بدون شناخت مرز و ثغور ورود پیدا کرده و توانسته مأموریت انسانی خود را به شایستگی انجام دهد.

وی اصول اساسی هلال احمر را در برقراری صلح و سازش و ایجاد فضای وفاق در بین همه انسان‌ها اعلام کرد و گفت: از گذشته تاکنون این نهاد توانسته مأموریت و مسئولیت خود را انجام داده و در این 45 سال نیز با تکیه بر ارزش‌های الهی و اعتقادی زمینه‌ساز خدمات فراوان و ماندگار شده است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: اصالت این مجموعه کرامت انسان به عنوان مخلوق ممتاز الهی است و قطعا احترام به انسان‌ها نتیجه بینش و نگرش ارزشی این مجموعه در همه ابعاد و حوزه‌ها است.

معزی به تلاش فداکارانه نیروهای هلال احمر در حوادث و رخدادهای متعدد اشاره کرد و افزود: هلال احمر در دوران دفاع مقدس نیز با تقدیم شهدایی ممتاز سعی کرده تا به وظیفه ارزشی و انسانی و انقلابی خود عمل کند.

وی به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در روزهای اخیر شاهد اجرای عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق در ضربه زدن به هیمنه استکبار جهانی بودیم که قطعا این حرکت‌ها می‌تواند نمود و نشانی از عزت و سربلندی ملت ایران باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: صهیونیسم جهانی از بین رفتنی است و قطعاً امت اسلامی پیروز این میدان بوده و حرکت اخیر در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا نمودی از این اضمحلال قطعی است.

معزی اضافه کرد: صهیونیسم جهانی و حامیان آنها در منطقه به خفت و خواری افتادند و جنبش خروشان آغاز شده جوانان دانشجو از آمریکا گرفته تا اروپا و کشورهای منطقه این رژیم را سیل‌آسا به مرز نابودی خواهد کشید.

وی از خیران فعال و کمک‌کننده به مجموعه هلال احمر قدردانی کرده و از جوانان خواست تا با عضویت در این مجموعه به انجام مأموریت ارزشی و انسانی در این نهاد کمک کنند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم از زحمات مسئول نمایندگی هلال احمر استان قدردانی و «حجت الاسلام قیامی» به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان اردبیل معارفه شد.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری