Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان شامگاه دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: با توجه به نتایجی که در هفته‌های گذشته کسب کردیم، در صورت پیروزی در بازی فردا می‌توانیم به جمع بالانشینان جدول بپیوندیم.

تارتار اضافه کرد: با تغییراتی که در کادر فنی نفت مسجد سلیمان به وجود آمده است، شناخت زیادی از آن‌ها نداریم اما آقای مهاجری سبک فوتبالِ روی زمین را در دستور کار قرار می‌دهند و معمولا نمایش خوبی از خود به جای می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه تیم حریف در خطر سقوط قرار دارد و با انگیزه بالایی ظاهر می‌شود بنابراین می‌توان گفت که این بازی برای ما سخت‌ترین بازی است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: زمان کافی برای تحلیل نقاط ضعف و قوت حریف داشتیم و در مورد این بازی، به خوبی بازیکنان را توجیه کرده‌ایم.

تارتار درباره تاثیر تعطیلی موقت لیگ و ایجاد وقفه در رقابت‌ها پس از پایان این بازی بر کیفیت عملکرد و نتایج تیمش خاطرنشان کرد: ایجاد وقفه در لیگ تاثیر منفی بر کیفیت بازی‌ها خواهد داشت اما با توجه به حضور دو تیم مدعی و بالانشین جدول لیگ در رقابت‌های آسیایی، سازمان لیگ چاره‌ دیگری ندارد.

وی ادامه داد: حدود یک ماه بازی رسمی نداریم و باید بعد از یک استراحت چند روزه، تمرینات را آغاز کنیم و از بازیکنان خواسته‌ایم تا آمادگی خود را حفظ کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: هیچوقت دوست ندارم در برابر تیم مردمی نفت مسجد سلیمان قرار بگیرم؛ در این تیم خاطرات خوبی دارم و ارتباط خوبی با هواداران این تیم دارم اما به هر حال ما به نام ذوب‌آهن تعهد داریم و باید برای ارتقاء آن بجنگیم.

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور، ذوب‌آهن اصفهان روز سه شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر میزبان نفت مسجد سلیمان است.

برچسب‌ها فوتبال ایرنا اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ایرنا اصفهان فوتبال ایرنا اصفهان نفت مسجد سلیمان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۱۱۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد